Keturis klientų aptarnavimo taškus Lietuvoje šiuo metu turintis virtualaus mobiliojo ryšio operatorius „Eurocom“ pradeda plėtrą ir atidaro savo prekinio ženklo saloną Kretingoje.
Iki š.m. pabaigos bendrovė savo tinklą planuoja išplėsti iki 10 taškų.
Naujajame salone „Eurocom“ klientams siūlys mobiliojo ryšio ir interneto paslaugas verslo bei privatiems klientams, taip pat prekiaus mobiliojo ryšio telefonais. Atidarymo proga klientams, sudariusiems sutartis naujajame salone, bendrovė pasiūlys sutarties galiojimo metu tarpusavyje kalbėti nemokamai.
Pasak „Eurocom“ plėtros ir rinkodaros skyriaus vadovo Povilo Dapkevičiaus, skirtingai nuo didžiųjų operatorių, „Eurocom“ kiekvienam verslo klientui gali pasiūlyti individualiai suformuotą pokalbių planą, o privatiems klientams - itin konkurencingus įkainius nuo 5 ct/min., nereikalaudama ilgalaikių sutarčių.
„Eurocom“ užsakymu vasario mėn. atlikta reprezentatyvi Lietuvos gyventojų apklausa parodė, jog net 47 proc. Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojų netenkina įvairūs mobiliojo ryšio paslaugų aspektai: prasta ryšio kokybė (20 proc.), įkainiai už pokalbius, žinutes, kitas paslaugas (15 proc.) bei pririšimas ilgalaikėmis sutartimis (12 proc.)
Remiantis tyrimo duomenimis, ryšio kokybe daugiausiai nepatenkinti „Tele2” klientai, mažiausiai nepatenkintųjų ryšio kokybe tarp „Bitės“, kurios tinklu naudojasi ir pats „Eurocom“, klientų. Pokalbių, žinučių ir kitų paslaugų įkainiai daugiausia netenkina „Omnitel“ klientų, o pririšimas ilgalaikėmis sutartimis ir sąskaitų neaiškumas, painumas - „Bitės“ klientų.
Bendrovė „Eurocom“ veiklą Lietuvoje pradėjo 2001 m., 2009 m. jos pagrindiniu akcininku tapo „Telco Consulting Group“. Šiuo metu „Eurocom“ turi du klientų aptarnavimo taškus Vilniuje ir Klaipėdoje bei savo paslaugas teikia dar dviejuose partnerių salonuose Kaune ir Visagine.
Naujausi komentarai