Pereiti į pagrindinį turinį

Įgyvendinamas Keleivių ir krovinių terminalo projektas

2008-12-10 19:55
Įgyvendinamas Keleivių ir krovinių terminalo projektas
Įgyvendinamas Keleivių ir krovinių terminalo projektas / Redakcijos archyvo nuotr. Keleivių ir krovinių terminalo maketas

Bendrovės „Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas" vadovas Benediktas Petrauskas džiaugiasi, kad terminalo statybos projekte jau pradėti realūs darbai. Griaunami statybai trukdantys pastatai, trečiadienį paskelbtas ir geležinkelio viaduko per Varnėnų g. rekonstravimo rangovo parinkimo konkursas.

Keleivių ir krovinių terminalo Klaipėdos uoste statybos eiga buvo aptarta Susisiekimo ministerijoje trečiadienį vykusiame terminalo priežiūros komiteto posėdyje, kuriam pirmininkavo ministerijos sekretorius Arvydas Vaitkus.

„Mums, kaip terminalo operatoriams, labai svarbu, kad kuo greičiau išsispręstų rezervinės uosto teritorijos panaudojimo klausimas ir būtų suformuotas vientisas maždaug 20 ha ploto sklypas, tada galėtų prasidėti terminalo infrastruktūros projektavimas", - sako B.Petrauskas.

Pasak jo, iki metų pabaigos Nemuno gatvėje turėtų būti nugriauti Klaipėdos savivaldybei ir Uosto direkcijai priklausantys pastatai, kurie trukdo geležinkelio viaduko rekonstrukcijai.

„Tikimės, kad „Lietuvos geležinkelių" viaduko rekonstrukcijos rangovo konkursas įvyks sklandžiai ir 15 mln. litų vertės rekonstrukcija prasidės 2009 m. pradžioje", - sako B.Petrauskas.

Komiteto posėdyje nuspręsta, kad dar gruodžio mėnesį bus surengtas šalia terminalo esančios Minijos ir Baltijos prospektų sankryžos rekonstrukcijos projektinių pasiūlymų svarstymas. Projektuotojai yra pateikę tris sankryžos rekonstrukcijos variantus - dviejų tipų tunelius ir estakadą. Priklausomai nuo varianto, sankryžos rekonstrukcija kainuotų 40-60 mln. litų.

Kartu vyksta ir terminalo krantinės bei pirso prie jos projektavimo darbai. Ekspertai atliko pradinio projekto analizę ir atrado trūkumų, kuriuos komitetas įpareigojo kuo greičiau pašalinti, kad būtų galima skelbti krantinės statybos rangovo konkursą. Numatyta, kad terminale vienu metu galės švartuotis iki trijų keltų arba kruizinių laivų.

Keleivių ir krovinių terminalas yra vienas stambiausių infrastruktūros projektų Lietuvoje. Kiek tiksliai bus investuota į terminalo statybą ir jo veiklai reikiamos kelių ir geležinkelių infrastruktūros rekonstrukciją šiandien dar sunku paskaičiuoti.

Terminalas yra įtrauktas į ES struktūrinių fondų finansuojamų objektų sąrašus. Dokumentuose numatyta, kad plečiant krovinių ir keleivių aptarnavimo infrastruktūrą Klaipėdos uoste 2007-2013 metais keturiolikai projektų siūloma suteikti bendrą 474 mln. litų ES paramą.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų