Pietų Korėjoje esančioje laivų statykloje „Hyundai Heavy Industries Co., Ltd“, kurioje statomas Lietuvai skirtas laivas – saugykla su dujinimo įrenginiu - darbai įsibėgėja. Supjauta daugiau nei 5 500 tonų (iš 25 000 tonų) plieno lakštų reikalingų laivo statybai.
„Šiame laivo statybos etape yra labai svarbu, kad atliekami technologiniai darbai būtų vykdomi pagal tiksliai numatytą ir suplanuotą grafiką, kas leistų užsitikrinti, kad laivas - saugykla į Klaipėdos uostą atplauks 2014 metų II pusėje. Tokiu būdu bendrovės specialistai dirbantys ir telkiantys visas pajėgas SGD projekto įgyvendinimui nuolat bendradarbiauja su paslaugos vykdytoju ir siekia maksimalaus rezultato“, - sakė bendrovės „Klaipėdos nafta“ generalinis direktorius Rokas Masiulis.
Anot R. Masiulio, tik rugsėjo pabaigoje prasidėję laivo-saugyklos statybos darbai džiugina pasiektais rezultatais. Planuojama, jog lapkričio pabaigoje jau bus supjauta daugiau nei 14 000 tonų plieno lakštų, o visas reikalingas plieno konstrukcijai kiekis apie 25 000 tonų bus pagamintas iki metų pabaigos. Anksčiau buvo planuojama, jog plieno pjovimo darbai užtruks iki 2013 kovo mėn.
Kaip pasakojo įmonės vadovas, plieno konstrukcijų pjovimo darbai reikalauja daugiau laiko formuojant laivo priekį ir galą. Pastarieji pjovimai atliekami pagal geometrinius brėžinius, kurie yra daug sudėtingesni nei jungiamieji plieno lakštai reikalingi laivo priekiui ir galui sujungti.
Paraleliai plieno pjovimo darbams vykdoma ir laivo technologinių sistemų gamyba bei šių sistemų patikrinimo ir testavimo darbai.
Sutartis dėl suskystintųjų gamtinių dujų plaukiojančio laivo-saugyklos su dujinimo įrenginiu pagaminimo buvo sudaryta tarp bendrovės „Klaipėdos nafta“ ir Norvegijos bendrovės „Höegh LNG“. Tiekėjas pateiks laivą, teiks priežiūros ir operavimo paslaugas, užtikrins kompetentingą laivo įgulą.
Naujausi komentarai