Pereiti į pagrindinį turinį

Vagys jau pradėjo gabenti vasaros sezono prekes

2012-04-20 13:17
Vagys jau pradėjo gabenti vasaros sezono prekes
Vagys jau pradėjo gabenti vasaros sezono prekes / Shutterstock nuotr.

Lenkijos – Lietuvos pasienyje su vogtais motociklais ir motoroleriais praėjusį antradienį sulaikytas kaunietis netiesiogiai patvirtino, kad Vakarų šalyse vagiliaujantys tautiečiai atidaro vasaros sezoną.

„Lietuviai per sieną bando pervežti dažniausiai Vokietijoje nušvilptas žoliapjoves, dviračius, benzininius pjūklus ir kitokią techniką. Brangiausias vagišių grobis – automobiliai“, – „Kauno dienai“ sakė Lazdijų rinktinės Kalvarijos užkardos vadas Rimas Jarmala.

Pareigūnų duomenimis, vogtus daiktus per sieną bandantys pravežti vairuotojai su vagystėmis tiesiogiai gali būti ir nesusiję.

„Žinome atvejų, kai į kriminalines istorijas įveliami ir studentai. Vienas vogtus daiktus į Lietuvą gabenęs studentas sakė, kad skelbimą rado universiteto skelbimo lentoje, ir teigė negalvojęs, kad į Kauną gabens neteisėtai įgytus daiktus. Aišku, neretai tokie pasakojimai tebūna pasakos“, – dalijosi pastebėjimais patyręs pareigūnas.

Už vogtų daiktų pergabenimą tarpininkams siūloma nuo 800 iki 1500 litų. Dažniausiai į Lietuvą atvarytas automobilis su vogtais daiktais paliekamas kurioje nors degalinėje, o automobilio raktelis – po automobilio ratu.

Kartais vogtus daiktus gabenantį automobilį lydi vadinamieji „šucheriai“, kurie perspėja apie mobiliuosius pasieniečių postus.

Praėjusį antradienį sulaikytą vogtą automobilį su vogtais motociklais ir motoroleriais vairavęs kaunietis tokio pagalbininko neturėjo. Apie tai, kad pasieniečiai sulaikė kauniečio vairuojamą Vokietijoje vogtą mikroautobusą, kuriuo į Lietuvą buvo gabenami keturi vogti motociklai ir du motoroleriai, trečiadienį rašė „Kauno diena“.

„Pamatęs pareigūnų postą, vairuotojas aiškiai sutriko: sulėtino greitį, lyg ieškojo galimybės apsisukti“, – apie nusikaltėlį išdavusį sutrikimą pasakojo R.Jarmala.

Mobilieji pasieniečių postai vidutiniškai patikrina apie vieną procentą Lietuvos sieną kertančio transporto.

„Turime rizikos faktorių nustatymo metodiką, kuri yra veiksminga, tačiau apie ją dėl suprantamų priežasčių plačiai nekalbame“, – sakė R. Jarmala.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų