Pietų Korėjos reperio Psy dainos „Gangnam Style“ vaizdo klipas portale „YouTube“ penktadienį sparčiais šuoliais artėjo prie milijardo peržiūrų ribos, kuri gali tapti nauju įrodymu apie išliekantį pasaulio susižavėjimą šiuo atlikėju ir jo šokį, kurio žingsneliai mėgdžioja jojimą arkliu.Iki 6 val. Grinvičo (8 val. Lietuvos) laiku „Gangnam Style“ klipo, kuris šiame vaizdo įrašu portale buvo įkeltas liepos viduryje, peržiūrų skaitliukas rodė 995,8 milijono ir sukosi toliau.
Per pastaruosius penkis mėnesius didžiulės šlovės sulaukęs Psy šlavė apdovanojimus ir dalyvavo kaip kviestinis atlikėjas visokiausiuose renginiuose - pradedant popmuzikos karalienės Madonnos koncertu, baigiant susitikimu su Jungtinių Tautų (JT) vadovu.
Šis vaizdo klipas ir dainos atlikėjas taip pat įtrauktas į JAV prezidento rinkimų kampaniją, taip pat siejamas su penktadienį pagal senovės majų kalendorių pranašaujama pasaulio pabaiga.
Milijardo peržiūrų riba tikriausiai neabejotinai bus peržengta, juolab kai socialiniuose tinkluose pasklido išgalvota žinia, esą XVI amžiaus prancūzų aiškiaregys Nostradamas galimai įvardijo Psy kaip gruodžio 21-dieną turinčios įvykti apokalipsės šauklį.
Ši žinutė pasklido nepraėjus nė mėnesiui po to, kai „Gangnam Style“ vaizdo klipas atėmė „labiausiai žiūrimo“ titulą iš kanadiečio paauglių dievaičio Justino Bieberio (Džastino Biberio) dainos „Baby“.
J.Bieberio daina penktadienį tebebuvo antroje vietoje - ji peržiūrėta daugiau nei 812 mln. kartų.
Nors jau ne kartą prognozuota, kad susižavėjimas Pietų Korėjos atlikėjų greitai praeis, Psy fenomenas tiesiog atsisako pasiduoti.
Kaskart, kai jo dainos populiarumas atrodydavo pradedantis blėsti, atsirasdavo dar viena parodija arba jai dėmesį parodydavo kuri nors garsenybė ar pasaulio lyderis, sukeldami pasaulinio susidomėjimo pliūpsnį.
Muzikos pasaulio žurnalas „Rolling Stone“ skyrė „Gangnam Style“ 25-ąją poziciją geriausių 50 šių metų dainų sąraše, o Psy įvardijo kaip „Seulo brolį Nr.1“
Muzikiniame tope „Billboard Hot 100“ ši daina pakilo į antrąją poziciją.
„Gangnam Style“, kurios pavadinimas susijęs su vienu prabangiu Seulo rajonu, tapo aukso gysla mėgėjiškų vaizdo klipų kūrėjams, o susižavėjimą šia daina reiškė daug garsenybių, tarp jų Kinijos menininkas disidentas Ai Weiwei.
Hitu tapęs kūrinys taip pat padėjo Psy pasirašyti kontraktą su J.Bieberio vadybininkų agentūra, ir prognozuojama, kad už teisę naudoti šią dainą reklamai buvo sumokėta jau daugiau nei 8,1 mln. JAV dolerių.
Keistuolis dainininkas, kurio tikrasis vardas - Park Jae-Sangas, dėl savo pasaulinio hito pelnė šlovę tėvynėje: šį mėnesį jam buvo įteiktas vienas iš aukščiausių Pietų Korėjos kultūros apdovanojimų - Okgvano ordinas už nuopelnus kultūrai.
Naujausi komentarai