„Gangnam Style“ žvaigždės Psy naujas muzikinis klipas per devynias dienas nuo paskelbimo „YouTube“ buvo pažiūrėtas 200 mln. kartų ir pasiekė naują šios svetainės įrašų vienos dienos žiūrimumo rekordą.Klipas „Gentleman“ - seniai lauktas Pietų Korėjos dainininko hito „Gangnam Style“ tęsinys - 200 mln. peržiūrėjimų ribą pasiekė pirmadienį, devynios dienos po savo debiuto balandžio 13-ąją, paskelbė „YouTube“.
„Statistine prasme, tai vienas didžiausių muzikinių klipų pristatymų, kokius tik yra matęs internetas“, - nurodoma pranešime.
Balandžio 14 dieną klipas buvo peržiūrėtas 38,4 mln. kartų ir pasiekė vienos dienos rekordą. Ankstesnis vienos dienos peržiūrėjimų (31 mln.) rekordas priklausė labdaros organizacijos „Invisible Children“ dokumentiniam filmui „KONY 2012“ apie vieną Ugandos karo vadą.
Pasaulinės šlovės 35 metų Psy pernai sulaukė su „Gangnam Style“ klipu ir, ypač, „jojimo“ šokiu. Tas „YouTube“ paskelbtas klipas - satyra apie prabangų gyvenimą Seulo Gangnamo rajone - tapo labiausiai žiūrimu visų laikų „YouTube“ klipu: nuo debiuto praėjusių metų liepą jis buvo pažiūrėtas daugiau kaip 1,5 mlrd. kartų.
„Gentleman“ klipe Psy su akiniais nuo saulės - savo neatskiriama įvaizdžio dalimi - naują šokį linguojant klubais šoka įvairiose vietose Seule ir aplink jį, tarp jų - prabangioje drabužių parduotuvėje, restorane, plaukimo baseine ir bibliotekoje.
Klipo herojus erzina moteris ir krečia joms bjaurius pokštus, pavyzdžiui, joms sėdantis prie stalo patraukia kėdę ar prie baseino atsega bikinio liemenėlę.
Ši nauja šokių daina antradienį buvo pirmajame muzikos parduotuvių „iTunes“ dešimtuke virtinėje valstybių, tarp jų - Didžiojoje Britanijoje ir Kanadoje. JAV „Billboard“ muzikos naujienų šimtuke daina yra 12-oje vietoje.
„Gentleman“ taip pat padėjo pelnyti Psy šešias nominacijas „Billboard“ 2013 metų muzikos apdovanojimams, kurie bus išdalyti Las Vegase gegužės mėnesį. Tarp reperio gautų nominacijų yra geriausios šokių dainos ir geriausio naujo atlikėjo nominacijos.
Naujausi komentarai