Vienas įspūdingiausių Europos metų renginių – „Eurovizijos“ dainų konkursas – dar kartą įrodė, kad jis svarbus ir didžiajai daliai Lietuvos žiūrovų. Ką tik pasibaigusi „Eurovizija“ tapo žiūrimiausiu 2012-ųjų metų renginiu.
Auditorijos tyrimų bendrovės „TNS LT“ duomenimis, šeštadienį Lietuvos televizijos transliuotą konkurso finalą žiūrėjo 53,1 proc. visos TV auditorijos (finalo TV reitingas – 15,5). Apskritai 2012-ųjų „Eurovizijos“ dainų konkursą bent trumpai žiūrėjo 43 proc. Lietuvos gyventojų arba 1,3 milijono gyventojų, vyresnių nei 4 metų amžiaus.
Finalo dieną Lietuvos televizija tapo pačia populiariausia TV Lietuvoje. Jos auditorijos dalis siekė 22,9 proc. visų TV žiūrovų, ir tai didžiausias dienos rezultatas tarp visų kanalų šiais metais.
Naujausi komentarai