Kas gali būti geriau nei sugrįžti į senus gerus laikus septintajame dešimtmetyje, vieną įdomiausių "Playboy" steigėjo Hugh Hefnerio gyvenimo laikotarpių, ir nudžiuginti skaitytojus mažesnėmis žurnalo kainomis?
H.Hefneris nusprendė sumažinti „Playboy“ spalio numerio kainą iki 60 centų (pusantro lito). Žurnalo redaktoriai pasirinko numerio stilių panašų į tą, kuris buvo 1961 metais, kai buvo įsteigtas pirmasis „Playboy Club“.
Viršelyje pasirodys debiutuojančios televizijos pramoginės laidos „The Playboy Club“, kuri pirmą kartą parodys kanalas NBC rugsėjo 19 dieną, žvaigždė Laura Benanti.
„Sunku išsakyti žodžiais, kaip man viskas pasikeitė per tą laiko tarpą“, - sakė agentūrai „Reuters“ į devintą dešimtį metų kopiantis į H.Hefneris.
„Šefas“, įkūnijantis gyvenimą, pilną klubo susitikimų, beprotiškų vakarėlių, vyrų mados, žodžio laisvės ir, žinoma, apsinuoginusių moterų, sakė, kad praėjus šešeriems metams po žurnalo įsteigimo 1953 metais, jo gyvenimas sparčiai pasikeitė.
Žurnalas, kuriame buvo išspausdinti sensacingi apsinuoginusios Merilyn Monroe atvaizdai, tuo laiku jau turėjo daug milijonų skaitytojų. Nuo 1959 metų pabaigos iki 1960 metų H.Hefneris vedė savo pirmąjį džiazo festivalį, savo pirmąją pramoginę laidą ir atidarė „Playboy Mansion“ ištaigingą namą Čikagoje.
„Tai buvo vieni geriausių ir romantiškiausių mano gyvenimo metų“, - sakė H.Hefneris.
Žurnalo vyriausiasis redaktorius Jimmy Dzhellinekas (Džimis Dželinekas) pranešė, kad spalio numeryje reklamai skirtų puslapių skaičius padidės 70 proc., palyginti su praėjusiais metais. Be to, žurnalas turi naujų mados ir pramogų reklamos užsakovų.
„Šis numeris - meilės laiškas praeities “Playboy", - sakė J.Dzhellinekas.
„Drauge esame labai šiuolaikiški“, - pridūrė jis.
Naujausi komentarai