Kovo 25 d. Kauno valstybinis muzikinis teatras žiūrovus pakvies į 1998 metais sukurtą Eltono Johno ir Timo Rice'o miuziklą „Aida“ – modernų pop-roko stiliaus sceninį reginį.
Miuziklo režisierius Vytenis Pauliukaitis atskleidė, kad šiuolaikinio sceninio veikalo libretas pagrįstas ta pačia garsia klasikine istorija kaip ir nemirtinga G. Verdi opera „Aida“.
„Tai amžinas, laikui nepaklūstantis ryšys tarp vergijon paimtos Nubijos princesės ir Egipto kareivio. Įsiplieskus uždraustai meilei, jaunuoliai priversti stoti akistaton su mirtimi arba išsiskirti amžiams. Spektaklyje papasakota iš žilos senovės atkeliavusi legenda gvildena tuos egzistencijos klausimus, kurie žmones domina ir šiandien“ – sako režisierius.
O spektaklio dirigentas Jonas Janulevičius paantrina, kad pasaulinę šio miuziklo sėkmę lėmė ne tik nemirtinga meilės trikampio intriga, bet ir visiems melomanų skoniams įtinkanti „eltoniškų“ baladžių estetika. Dirigentas įsitikinęs, jog lyrika, rokas, regis, teatre dar neskambėję instrumentai ir 21 amžiaus muzikos koloritas nepaliks abejingais nė vieno žiūrovo.
Pirmą kartą profesionaliame teatre vaidmenį kuriantis Jeronimas Milius prisipažįsta, kad su Kauno muzikinio teatro trupe dirbti ne tik malonumas, bet ir atsakomybė – mat prireikė nemažai pastangų, tam, kad greitai ir kokybiškai „užlipdytų“ aktorinio meistriškumo spragas.
„Gavęs pasiūlymą dainuoti miuzikle, buvau nusiteikęs šiek tiek skeptiškai todėl, kad nesu Eltono Johno fanas. O ir Radameso vaidmuo visiška mano priešingybė, tad staigiai „įšokti“ į personažą ne visuomet lengva“, – atviravo dainininkas, kuris tik įsigilinęs į medžiagą savo nuogąstavimus padėjo į šalį ir labai greitai užsikrėtė kolegų azartu.
Kita miuziklo viešnia Viktorija Streiča taip pat prisipažino, kad, kaip ir Jeronimas, niekada nebuvo Eltono Johno kūrybos gerbėja, tačiau įsimylėjo miuziklą dėl to, kad jo muzika nepaprastai emocionaliai stipri – tokios jai, miuziklų atlikėjai, dar neteko dainuoti.
Miuzikle kaip ir priklauso, žiūrovai išgirs ne tik nuostabias balades, gyvai atliekamą muziką, bet išvys ir jausmingą, vientisą meilės istoriją, kurioje viskas susijungs į vieną visumą: dainos, vaizdai, emocijos ir gausybė šokių. Tačiau, be abejo, svarbiausia bus originali daugiasluoksnė, jausminga muzika.
Penktą sezoną teatre dainuojančio Mindaugo Zimkaus teigimu, miuzikle gvildenama amžina ir aktualiausia tema – meilė, vieniems atnešanti saldžią pilnatvę, kitiems paliekanti neišdildomus randus, o tretiems – tik plėšrūno sotulį. „Šis pasakojimas padės atpažinti meilės pagimdytas, kiekvieno mūsų viduje skambančias melodijas“ – sako dainininkas.
Aidos vaidmenį kuria teatro solistė Ievai Vaznelytei. Atlikėja vis nenustoja narstyti savo sielos kertelių, kaskart stengdamasi save „įstatyti“ į skirtingą situaciją, kurių apstu spektaklyje.
„Įdomu būti muzikoje, kurią daugelis vadina „pop“ – tvirtina dainininkė nepamiršdama pridurti, kad tai labai kokybiškas “popsas”. –Kartu su dirigentu Jonu Janulevičiumi „ieškojom rakto”, kad muzika suskambėtų taip, kaip ji turi skambėti. Čia muzika, drama ir judesys vienodai svarbūs bei lygiaverčiai.“
„Miuzikle artistas turi platesnes saviraiškos galimybes, – teigia artistė, nesutikdama su nuomone, kad operos muzika vertingesnė už miuziklo. – Manau, kad miuzikle tiesiog viskas kitaip. Ne blogai ar gerai, o kitaip, todėl mėgaujuosi būdama „Aidoje”, kurdama Aidą ir tikiuosi, kad žiūrovai taip pat mėgausis žiūrėdami spektaklį ir klausydamiesi nepakartojamos Eltono Johno muzikos.“
Naujausi komentarai