"Kalbėti apie dvi susipriešinusias dainininkų stovyklas negalima jau vien todėl, kad daug operos solistų dainuoja ir čia, ir ten. Ir nors profesinė kasdienybė neretai verčia mus tarpusavyje konkuruoti, privalome išlaikyti pagarbą vieni kitiems. Operos meno pasaulis platus, jame užteks vietos po saule. O ir mums skirtas švytėjimo scenoje laikas būna toks trumpas… Tam, kad sugebėtum išsilaikyti stipriausiųjų gretose, reikia įdėti beprotiškai daug darbo. Tapti scenos žvaigžde gerokai lengviau, negu ja išlikti. Solistų pelnyti titulai tik padidina publikos lūkesčių kartelę ir kartu pačių solistų atsakomybę", – neabejoja V.Miškūnaitė.
Ji džiaugiasi, kad Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras akcentuoja nacionalines vertybes ir į savo spektaklius pirmiausiai kviečia lietuvių atlikėjus., rašoma pranešime spaudai. O jų, puikiai dainuojančių, kaip trijų milijonų tauta turime išties nemažai. Štai ir kovo 21-ąją, LNOBT vyksiančiame „Don Karlo“ spektaklyje, be Elizabetės partiją atliksiančios pačios V. Miškūnaitės, žiūrovai galės klausytis "Auksinį scenos kryžių" pernai už Eboli vaidmenį pelniusios Eglės Šidlauskaitės, šįmet šiam apdovanojimui nominuoto Liudo Mikalausko, taip pat sparčiai tobulėjančio baritono Eugenijaus Chrebtovo ir kitų lietuvių solistų.
"Tiesa, kol kas šiame "Don Karlo' pastatyme dar neturėjome lietuvio – Don Karlo partijos atlikėjo, bet labai tikiuosi, kad Kristian Benedikt (Vaidas Vyšniauskas) netrukus mus galės nudžiuginti tapdamas tuo pirmuoju", – viliasi V.Miškūnaitė.
Iškart po spektaklio ankstų ketvirtadienio rytą solistė išskris Italijon, kur jai bus įteiktas Rodolfo Celetti bel canto akademijos skirtas geriausios metų solistės apdovanojimas. Lietuvė šios akademijos meistriškumo kursuose pernai buvo vienintelė užsienietė, kaip puikiai užsirekomendavusi studentė ji gavo vaidmenį ir vienoje iš Valle d’Itria muzikos festivalio statomų operų. Šį savaitgalį V.Miškūnaitė Italijoje ne tik atsiims apdovanojimą, bet ir surengs savo solinį padėkos rečitalį.
Naujausi komentarai