VšĮ „Pakuočių tvarkymo organizacija“ atlikta visuomenės apklausa atskleidė, kad Lietuvoje nuolat rūšiuojančiųjų turime tik apie 40 proc. žmonių, ir kasmet šis rodiklis paauga vos keliais procentais. Apklausa taip pat parodė, kad 18-25 m. amžiaus jaunimas išlieka pasyviausiai rūšiuojančia grupe ir ši tendencija pastebima jau ketverius metus iš eilės.
Nepaisant aplinkosauginių iniciatyvų ir skleidžiamos informacijos apie atliekų rūšiavimą, visuomenėje vis dar gajūs įvairūs mitai. Pavyzdžiui, kad visos išrūšiuotos atliekos pilamos į vieną talpą mašinoje ir ten yra sumaišomos arba kad jos keliauja į sąvartynus ir pan.
Kampanijos siekis – keisti vartotojų požiūrį į atliekų rūšiavimą ir tvarkymą, paneigti visuomenėje įsigalėjusius mitus bei paskatinti aktyvesnį žmonių rūšiavimą, o ypač jaunimo.
„Džiaugiamės galėdami būti šio socialinio projekto dalimi. Tiek man, tiek mano kolegoms rūšiavimas nėra naujas dalykas, tačiau kol pats nepradėjau rūšiuoti pakuočių atliekų, maniau, kad tai yra sudėtinga, laiko ir žinių reikalaujanti veikla bei pripažinsiu, kad ir pats tikėjau visuomenėje sklandančiais, bet, deja, niekuo nepagrįstais mitais“, - teigia vienas iš kampanijos veidų A. Bružas.
Kampanijos metu kas mėnesį bus sukurta ir ištransliuota po naują vaizdo klipą. Kiekviename jų bus nagrinėjama vis nauja su pakuočių atliekų rūšiavimu susijusi tema.
„Kampanija truks iki šių metų pabaigos ir jos metu bus galima laimėti net tris individualius teatro „Kitas kampas“ improvizacinius pasirodymus savo įmonei, įstaigai ar organizacijai bei kitus vertingus prizus. Informaciją apie kampanijos eigą ir skelbiamus žaidimus galima rasti socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje „Rūšiuoji – vadinasi galvoji“, – informuoja kampanijos organizatorių atstovė VšĮ „Pakuočių tvarkymo organizacija“ direktorė Bena Razbadauskienė.
Kampaniją organizuoja VšĮ „Pakuočių tvarkymo organizacija“.
Naujausi komentarai