Pereiti į pagrindinį turinį

„Auksiniame balse“ – vienas rimčiausių išbandymų dalyviams

2014-10-27 18:50
LRT

„Auksinis balsas“ įgauna pagreitį – šeštadienį iškrito pirmoji projekto dalyvė, o muzikiniai egzaminai kaskart sunkėja. Pirmadienio vakarą didžiojoje LRT studijoje susirinkę žiūrovai stebėjo, kaip projekto dalyviams pavyks susidoroti su operos žanru.

„Auksinis balsas“ įgauna pagreitį – šeštadienį iškrito pirmoji projekto dalyvė, o muzikiniai egzaminai kaskart sunkėja. Pirmadienio vakarą didžiojoje LRT studijoje susirinkę žiūrovai stebėjo, kaip projekto dalyviams pavyks susidoroti su operos žanru.

Projekte dalyvauja ir auksinius savo balsus išbando Jurga Šeduikytė, Kristina Jatautaitė, Monika Liu, Aistė Lasytė, Deivydas Norvilas (Deivis), Edgaras Lubys, Egidijus Sipavičius, Antanas Zakarauskas ir Povilas Meškėla.

„Auksinio balso“ dalyvius vertina muzikologė Zita Kelmickaitė, smuikininkas Zbignevas Levickis, dirigentas Vytautas Lukočius ir operos solistė Nomeda Kazlaus.

Projektą veda aktorių duetas – Giedrius Savickas ir Arūnas Sakalauskas.

Pirmasis scenoje pasirodė E. Sipavičius. Savo įvaizdį paįvairinęs pieštais ūsais, atlikėjas nutarė pasirinkti operos „Faustas“ fragmentą – Mefistofelio kupletus „Vien tik auksas valdo mus“.  

„Man patiko, kaip paslaptingai dainavote“, – komentavo Z. Levickis.

Operos solistė N. Kazlaus atlikėjui turėjo daugiausiai kritikos, o Z. Kelmickaitės manymu, dainininkas galėjo sugudrauti ir nebandyti apsimesti tikru operos solistu.

„Labai gerai nebuvo, bet ir blogai nebuvo“, – nutarė V. Lukočius.

J. Šeduikytė atliko „Chio-chio San“ ariją iš operos „Madama Butterfly“.

„Jūs nutrūktgalvė, bet gerąją prasme“, – tikino V. Lukočius. Jo teigimu, dainininkės pasirinkimas – viena sudėtingiausių arijų, o sceniniai sprendimai – puikūs.

„Taip puikiai viską išsprendė“, – žavėjosi Z. Kelmickaitė.

„Miela Jurga, labai sveikinu jus už drąsą“, –  prie komplimentų prisidėjo N. Kazlaus, tačiau turėjo ir priekaištų.

Giuseppe Verdi operos „Trubadūras“ ariją „Di Quella Pira“ atliko D. Norvilas.

Z. Kelmickaitė tikino, kad operos žanras atlikėjui nėra naujas, tad ir vertinti ji norėjo kiek griežčiau.

„Manau, kad tai labai Deiviui tinkamas kūrinys“, – kalbėjo V. Lukočius.

Jam nepritarė N. Kazlaus – jos manymu, reikėjo pasirinkti kitokį kūrinį.

A. Lasytės pasirinkimas –  Bertos arija iš Gioacchino Rossini opera „Sevilijos kirpėjas“. Komiškai į operos žanrą pasižiūrėjusi aktorė sužavėjo publiką ir komisiją.

„Jūs esate nepaprastai išradinga ir drąsi. Perskaitėte šią ariją taip, kaip ir reikia ją perskaityti“ , – gyrė Z. Kelmickaitė.

„Negalėjau nusėdėti vietoje nuo jūsų didelės meistrystės. Tai buvo fantastiška parodija“, – tikino N. Kazlaus.

Prie pagyrų prisidėjo ir V. Lukočius bei Z. Levickis.

Trike kupletus iš Piotro Čaikovskio operos „Eugenijus Oneginas“ atliko P. Meškėla.

„Man smagu, kad Povilas dar sugeba nustebinti“, – džiaugėsi Z. Kelmickatė.

„Negalvojau, kad su savimi nešiojatės tokį lyrinį tenorą“, – stebėjosi V. Lukočius. Visi komisijos nariai sutartinai gyrė pasirodymą.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų