„Pirmieji vardai – tikrai stiprus startas, tačiau nuo čia festivalio muzikinės eilutė tik įsibėgėja“, – išlaikydami paslaptį, teigia festivalio organizatoriai, bet tuo pačiu priduria, jog festivalio melomanų ilgai nekankins – jau visai netrukus „Karklės“ bagažą papildys klausytojams puikiai pažįstami atlikėjai, kurių vardai puikavosi tarptautinės erdvės topų viršūnėse, o klausomumas mušė rekordus.
Y2K arba „Ar aš tikrai pamiršau tą melodiją?“
Būtent pastaraisiais žodžiais prasideda į Lietuvą atvyksiančio Y2K ir kanadiečių reperio bbno$ (ang. baby no money) bendras trap’o kūrinys „Lalala“, atvedęs abu kūrėjus į tikrą šlovę. Praėjusių metų liepą kūrinys šovė į „Spotify Viral Top 50“ viršų ir pirmajame penketuke išsilaikė visą mėnesį! O šiuo metu daina turi beveik pusę milijardo peržiūrų.
Prie to, kad kūrinys tapo „virusiniu“ prisidėjo ir platforma „TikTok“, kuri itin populiari tarp jaunesnės kartos atstovų – būtent pastarieji ėmė naudoti dainos motyvą kaip foną trumpiems vaizdo įrašams kurti, o trys skirtingos dainos versijos buvo panaudotos daugiau nei 1,1 mln. trumpųjų filmukų.
„Lengvai įsimenantis ir „kabinantis“ ritmas, įvairios aranžuotės, kuriose galima išgirsti net Enrique Iglesias bei kanadiečių dainininkės Carly Rae Jepsen balsą – galite būti tikri, po Y2K pasirodymo Karklėje klausimų apie tai, kad galite pamiršti melodiją tikrai nekils“, – žada renginio organizatoriai.
Didžėjaus mestas iššūkis, „atgaivinęs” 12 metų senumo hitą
DJ Regard savo veiklą pradėjo dar 2008 metais, tačiau jo šlovės akimirka išaušo praėjusiais metais, kuomet didžėjus remiksavo 12 metų senumo dainininko Jay Sean singlą „Ride it“. Didžėjaus iš Kosovo sėkmė kiek primena lietuviškąjį Dynoro atvejį, kuomet keliolikos metų senumo hitas buvo prikeltas naujam gyvenimui ir tiesiu taikymu užsiropštė į klausomiausių dainų topus.
Tačiau DJ Regard „Ride it“ sėkmė buvo lemta vėlgi – „TikTok“ platformos vartotojų. Pastarojoje gimė iššūkis pavadinimu #rideit, kuris kvietė kurti šokio judesius pagal dainos ritmą. Atrodo, kad subtili ir patraukianti melodija bei paslaptingas vokalas nepaliko abejingų judesiui – „TikTok“ buvo sukurta daugiau nei 4 milijonai vaizdo įrašų su #rideit žyma!
DJ Regard sėkmė nenusistovėjo tik vienoje platformoje – vos po kelių mėnesių daina jau puikavosi Jungtinės Karalystės bei Australijos singlų viršūnėse, o sėkmę užtvirtino parašas su muzikos įrašų gigante „Sony Music UK“.
DJ Regard mes #rideit iššūkį „Karklės“ festivalio dalyviams jau rugpjūčio 14-16 dienomis, o kaip rezultatai rodo – jam atsilaikyti neįmanoma.
„Karklės“ festivalis garsėja ne tik tuo, jog suburia įvairių muzikos žanrų mylėtojus, tačiau ir tuo, jog pateikia visą pluoštą pramogų, kurios tinka skirtingus poreikius ir norus turintiems žmonėms.
Šie metai – ne išimtis. Dalyvių lauks ne tik populiariausi atlikėjai, banguojanti jūra ir saulėtas paplūdimys, bet ir aktyvios pramogos tarp kurių krepšinio turnyras ir tradicija tapęs žygis.
Rugpjūčio 14 – 16 dienos dovanos vieną geriausių vasaros nuotykių, kuriame sudalyvauti privaloma tiek prisiekusiam festivaliautojui, nutrūktgalviškai šeimynai ar karjeristui, turinčiam vieną laisvą savaitgalį per metus.
Naujausi komentarai