Arši verslo konkurencija viešojoje erdvėje neretai perauga į konfliktus – šį kartą vieno jų sūkuryje atsidūrė ir LRT TELEVIZIJOS laidos „Pinigų karta“ žurnalistai. Laidoje žaibais svaidytis ėmė du gerai žinomi virtuvės šefai Robertas Ščesnavičius ir Gian Luca Demarco. „Kiek metų dirbi šitą darbą? Aš 42 metus“ , – laidoje gėdindamas jaunesnį kolegą pareikš R. Ščesnavičius.
Restoranų verslas – tarsi kovos ringas. Smūgiai iš dešinės į kairę čia įprastas dalykas, kaip ir kritika socialiniuose tinkluose. O ji maitinimo įstaigoms turi dvejopą įtaką – gali arba iškelti į padanges arba suduoti smūgį žemiau juostos.
Nupirkta kova – dar vienas aspektas šiame bokso ringe. Daug sekėjų socialiniuose tinkluose turinčios įžymybės dažnai reklamuoja įvairius produktus. „Pinigų karta“ atliko eksperimentą, „Facebook“ tinkle populiariems žmonėms pasiūlė pareklamuoti internetinį puslapį. Įkalbinėti nereikėjo, svarbiausia – kaina. O ji siekia nuo 180 iki 350 eurų.
„Pinigų karta“ taip pat leidosi į kelionę po Lietuvos miškus nelegalaus alkoholio verslo pėdomis. Stambus šešėlinis verslas nešvarus ne tik ekonomine, bet ir higienos prasme. Policija žurnalistams atskleis, kad nelegaliai degtinei pagaminti vanduo semiamas iš balų, kūdrų ir melioracijos griovių.
Tačiau sugauti nelegalius gamintojus tampa vis sunkiau, nes viešojoje erdvėje daugėja informacijos apie šį šešėlinį verslą. „Kai tik pasklido žinia, kad jie gali būti sekami, kad gali būti policijos reidai, jie pradėjo slėptis“ , – laidoje pasakos VšĮ „Lietuva be šešėlio“ vadovas Kęstutis Kupšys.
Gydytojai griežtai įspėja – gerti naminukę itin pavojinga, tai gali būti tiesiausias kelias į karstą. Ironiška, tačiau į nelegalios degtinės gamintojus kreipiasi ne tik asocialūs asmenys, bet ir intelektualai, ypač gydytojai.
Apie visa tai – „Pinigų kartoje“ trečiadienį 22.50 val. per LRT TELEVIZIJĄ.
Naujausi komentarai