„Užsienio šalys gali mums pasiūlyti egzotikos, kitoniškumo, tačiau su jomis nejaučiame tokio gilaus ryšio, kaip su gimtine. Tai, kad būdami savame krašte, esame mums artimoje aplinkoje, leidžia jaustis saugiai, visiškai atsipalaiduoti ir visą dėmesį skirti poilsiui ir pramogoms. Daugybės pasirinkimų ir gausių patirčių išvargintam šiuolaikiniam miestiečiui labai daug džiaugsmo kartais gali suteikti visiškai paprasti dalykai – vanilinio plombyro ledai, nuotrauka prie Trakų pilies, pūkštelėjimas į vėsų ežerą nuo medinio lieptelio ar linksmybės atrakcionų parke. Neabejojame, kad grįžimas į vaikystėje lankytas vietas palies giliausius sielos kampelius – juk ankstyvieji prisiminimai daugumai mūsų būna labai gyvi“, – teigia „Keliauk Lietuvoje“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Dovilė Seliukė.
Užsienio šalys gali mums pasiūlyti egzotikos, kitoniškumo, tačiau su jomis nejaučiame tokio gilaus ryšio, kaip su gimtine.
Kampanija „Atrask tai, kas sava“ iliustruojama vaizdais, kurie daugeliui primins vaikystės vasaras: grybavimą šile, lauko gėlių vainikus, pintus Joninių naktį, pasiplaukiojimą vandens dviračiais. Archyvinės nuotraukos, tapusios kampanijos vizualiąja medžiaga, leis atsigręžti į seniai pamėgtas, nostalgiškas, išsiilgtas vietas ir sužadins norą dar kartą nerti į gimtos šalies tyrinėjimą.
Kad keliautojams nereikėtų sukti galvos ir bandyti patiems susirinkti informacijos iš daugelio skirtingų šaltinių, jau patikrintų kelionių po Lietuvą idėjos pateikiamos specialioje interneto svetainėje, kuri bus pildoma visą vasarą. Tai padės atsirinkti kelionę būtent pagal savo poreikius ir pomėgius.
Visą vasarą vyksiant, pažinti Lietuvą skatinanti kampanija bus įgyvendinama pasitelkiant integruotos komunikacijos priemones: skaitmeninę ir radijo reklamą, socialinius tinklus, įvairias interakcijas. Apie atostogų Lietuvoje įspūdžius sekėjams socialiniuose tinkluose taip pat pasakos ir populiarūs nuomonės formuotojai.
Naujausi komentarai