Vis dėlto premjerė sako nematanti poreikio viešai detalizuoti šios informacijos kaip tai daro Lenkija.
„Dirba žvalgybos, dirba mūsų institucijos, tikrai yra gerokai gausesnės pajėgos ir krašto apsaugos sistemos, ir lygiai taip pat teisėsaugos institucijų. Jos ir pratybas vykdo, ir kartu bendradarbiaudamos vykdo kitus veiksmus“, – penktadienį portale „Verslo žinios“ publikuotame interviu teigė I. Šimonytė.
„Bet kažkaip detalizuoti, užmėtyti skaičiais ar kažkokiais kitais dalykais, ką galbūt kartais daro mūsų kolegos iš Lenkijos vyriausybės, aš nemanau, kad yra būtina“, – teigė premjerė.
Lietuva ir Lenkija ėmėsi saugumo stiprinimo priemonių reaguodamos į dalies „Wagner“ samdinių persikėlimą į Baltarusija. Lietuva taip pat planuoja uždaryti du iš šešių kontrolės punktų pasienyje su Baltarusija.
Premjerė sako, kad norint uždaryti jų daugiau, dėl to reikėtų koordinuotis su kaimyninėmis valstybėmis.
„Dabar yra pasiūlyta, ir tą Vyriausybė svarstys artimiausiu metu, uždaryti tuos punktus, per kuriuos juda tik žmonės, gyventojai, o ne kroviniai, ir tuščios transporto priemonės, vėlgi – ne kroviniai“, – teigė I. Šimonytė.
„Kalbant apie susisiekimą, kur yra krovininiai transporto postai, aš nesakau, kad tai yra sprendimų pabaiga, bet manau, kad stebint situaciją tų sprendimų gali atsirasti daugiau eigoje, bet, vis dėlto tiems sprendimams reikėtų koordinuotis su kaimyninėmis šalimis. Nes kas atsitinka, kai viena šalis priima tokius sprendimus, tai kitos šalys tuoj pat patiria pasekmes“, – kalbėjo premjerė.
Ji pažymėjo, kad dauguma sieną su Baltarusija kertančių transporto priemonių yra registruotos Europos Sąjungoje (ES).
„Tai reiškia, kad mes vis dėlto turime suprasti, kad tai yra apsunkinimas kažkokiai daliai Europos Sąjungos logistikos“, – sakė I. Šimonytė.
Naujausi komentarai