Jis įregistravo tokį pasiūlymą Seime svarstomam Rinkimų kodekso patvirtinimo, įsigaliojimo ir įgyvendinimo konstitucinio įstatymo projektui.
Anot J. Razmos, leidus vartojamąją vertę turinčių agitacinių gaminių platinimą pranašumą įgytų kandidatai, sukaupiantys maksimalias rinkimų kampanijoje galimas sumas ir iš jų apdalinantys kiekvieną rinkėją agitacinėmis „dovanėlėmis“.
„Deja, kandidatui gaunant dideles aukų sumas po tuo gali slypėti neskaidrūs įsipareigojimai laimėjus rinkimus už tai atsilyginti. Taip pat galimi neskaidrūs susitarimai dėl sumažintos gaminio kainos. Todėl siūlau išbraukti agitacinių gaminių platinimo galimybę paliekant tik informacinės reklaminės medžiagos platinimą“, – sako parlamentaras.
Jis atkreipia dėmesį į tai, kad šiuo metu galiojantys įstatymai būtent siekiant išvengti rinkėjų papirkimo neleidžia platinti vartojamąją vertę turinčių agitacinių gaminių su partijų ar kandidatų simbolika. „Tokiu būdu kandidatai, partijos konkuruoja idėjomis, o ne kas kokių smulkių „dovanėlių“ rinkėjams išdalins. Taip mažinama ir sukauptų pinigų įtaka rinkimų rezultatui“, – sako J. Razma.
Jeigu Seimas pritartų, Rinkimų kodekse būtų numatyta, kad rinkėjų papirkimu nelaikomas informacinės medžiagos (veiklos ar rinkimų programos, biografijos ar kitokių informacinio turinio lankstinukų, kalendorių, atvirukų, lipdukų ir panašiai) platinimas.
Naujausi komentarai