Už tai abiem pašnekovams gali būti taikoma administracinė atsakomybė.
VRK pripažino, kad pernai rugsėjį ir spalį V. Uspaskicho ir E. Dragūno „Facebook“, „Instagram“ bei „Youtube“ paskyrose paskelbti jų susitikimo įrašai buvo paslėpta reklama, nes nebuvo atitinkamai pažymėti.
Darbo partija už šiuos paskelbimus sumokėjo bendrovei, kuri buvo pasamdyta rūpintis Seimo rinkimų reklamos skelbimu.
Darbo partijos atstovai VRK tvirtino, kad per skubėjimą pamiršta pažymėti šių įrašų kaip politinę reklamą. Ji pabrėžė, kad nei E. Dragūnui, nei kitiems dalyvavusiems asmenims nemokėta už reklamą.
Dainininkas VRK savo ruožtu teigė savo socialinių tinklų profiliuose susitikimo su V. Uspaskichu įrašą paskelbęs, norėdamas informuoti gerbėjus apie savo gyvenimą, o ne siekdamas propaguoti ar reklamuoti politiko, jo vadovaujamos partijos.
Anot E. Dragūno, jeigu būtų pažymėjęs įrašą kaip politinę reklamą, būtų klaidinęs savo sekėjus, nes jiems būtų susidaręs įspūdis, kad jis ragina balsuoti už Darbo partiją, o tokių ketinimų neturėjo.
Seimo rinkimai vyko spalio 11 dieną.
Darbo partija per juos buvo trečia, surinkusi 9,43 proc. rinkėjų balsų.
Naujausi komentarai