Automobilis „Toyota Auris Touring Sports“, sukurtas japonų gamintojų, – „Škodos Octavios“ ir „Ford Focus“ konkurentas. Nauja „Auris“ išvaizda rodo, kad tai praktiškas automobilis.
Jį galima įsigyti su hibridiniu, dyzeliniu ir benzininiu varikliais. „Toyota Auris Touring Sports“ turi šešias galimas charakteristikas: „Standard“, „Active“, „Active Plus“, „Hybrid Active“, „Luxury“ ir „Hybrid Luxury“. Taip taip – keturis galimus variklius: hibridinį 1,8 l varomą benzinu/elektra, 1,6 l, 1,33 l benzininius ir 1,4 l dyzelinį.
Iš tiesų tai nėra geriausiai atrodantis automobilis, ypač viduje, tačiau praktiškas ir patikimas vežti krovinius.
Nėra toks sportiškas, kaip rodo pavadinimas
Žodžiai „Touring Sports“ pavadinime sufleruoja, kad ši „Auris“ versija įdomi vairuoti, bet iš tikrųjų šis modelis nėra toks geras kaip tos pačios klasės konkurentai, pavyzdžiui, „Ford Focus“ ar „Volkswagen Golf“ . Kiti automobilio minusai – vairas sukasi per lengvai, o mažas dyzelinis variklis – šiek tiek per silpnas.
Nepaisant šių smulkmenų, „Toyota Auris Touring Sports“ – judrus ir ekonomiškas miesto automobilis.
Komfortiškos kelionės, nors vidus - nuobodokas
„Toyota Auris Touring Sports“ hibridiniai ir dyzeliniai varikliai dirba tyliai. Tai nevargina keleivių. Patogiai įsitaisę ir keleiviai, ir vairuotojas gali mėgautis kiekviena kelione.
Važiuojant šiuo automobiliu jūsų laukia komfortiškos kelionės - tiek siauromis miesto gatvėmis, tiek ir plačia autostrada. Nors vidus nuobodus ir neįdomus, automobilis patogus.
Galinės sėdynės yra gana ankštos, tačiau ir aukštaūgis keleivis jausis patogiai net per ilgas keliones.
„Toyota“ garsėja savo patikimumu, ir „Auris Touring Sports“ nėra išimtis
Kompanija „Toyota“ turi gerą reputaciją dėl patikimumo, klientų aptarnavimas - pasakiškas, o pardavėjai visada pasiūlys ekonomiškiausią išeitį. „Toyota Auris Touring Sports“ taip pat turi papildomą sutvirtinimą gale, vadinasi, „Auris“ nusipelno penkių žvaigždučių reitingo pagal Euro NCAP saugos standartą.
„Auris“ bagažinė – didžiulė
„Toyota Auris Touring Sport“ negali nugalėti „VW Golf“ ar „Škodos Octavios“, bet pastarieji automobiliai negali prilygti dydžiu „Auris“. Sulankstytos galinės sėdynės patogios gigantiškiems daiktams.
Tai padaryti leidžia didžiulė 1658 l bagažinė. Net jei pasirinksite hibridą, bagažinės erdvė lieka tokia pati, baterijos yra sumontuotos žemiau nei galinės sėdynės. Daiktinė - taip pat erdvi.
Ar verta pirkti?
1,4 l dyzelinis variklis yra labai labai ekonomiškas. „Toyota Auris Touring Sports“ - tikriausiai vienas iš ekonomiškiausių ir kompaktiškiausių šeimos automobilių. Tai vienas iš patogiausių savo klasės automobilių.
Naujausi komentarai