Užkliuvo dėl aprangos?
Internete liejasi pasipiktinimo banga. Eimantas P. socialiniame tinkle „Facebook“ pasidalijo įrašu ir nurodė, kad populiariam greito maisto restoranui „McDonald’s“ neįtiko vienas klientas. Jis buvo užsisakęs skrudintų bulvyčių, tačiau vis tiek apsaugos darbuotojų buvo išprašytas lauk.
„O jeigu valgant „McDonald's“ prie kiekvieno iš mūsų stovėtų apsauginis, lauktų, kol suvalgysim paskutinę bulvytę, skubintų ir iškart vytų lauk? Nemalonu, bet galiu lažintis, kad nė vienam iš mūsų taip nėra buvę, turbūt todėl, kad atrodom "normaliai". Bet šiam senukui buvo paskirti net du lauk vejantys apsauginiai. Įsispraudęs į kamputį, valgantis bulvytes ir laikraštį skaitantis, niekam netrukdantis senukas gavo išskirtinę apsaugą, nes galbūt yra benamis? Užėjus į Vilniaus Gedimino prospekto „McDonald's“ dėmesį patraukė būtent ši situacija“, – apsauginių elgesiu piktinosi vyras.
Jis tikino, kad apsaugos darbuotojų klausė, kodėl senolį norima išvaryti, ką jis padarė negerai, tačiau jie vengė atsakymų ir tik pasakė, kad išvaryti žmogų jiems liepė valdžia.
„Dar bandydamas pasiginčyti ir bent kiek sukelti gailestį likau ignoruojamas. Bet jie irgi nėra kalti, tik atlieka savo darbą. Tad klausimas tai "valdžiai" ir visiems mums: kodėl prastesnę išvaizdą turintis, tačiau pinigus mokantis klientas yra prastesnis už visus kitus mokančius, ar net šiaip pasėdėti atėjusius žmones?“, – toliau feisbuke tęsė Eimantas P.
Nepelningas klientas?
Įrašas kaip mat paplito socialinio tinklo platybėse. Jis buvo patalpintas sausio 24 dienos naktį, tad 26 dieną juo pasidaliję buvo beveik pusė tūkstančio žmonių. Užvirė ir aštri diskusija: dauguma feisbuko vartotojų tikino, kad „McDonald’s“ vadovybė pasielgė nepateisinamai, nes jei žmogus moka pinigus, jis yra klientas ir turi būti su juo elgiamasi pagarbiai. Anot komentatorių, šioje situacijoje gaunasi taip, kad už skrudintas bulvytes sumokėta suma yra per maža, kad „McDonald’s“ žmogų galėtų vadinti savo klientu, todėl greito maisto restoranas vertina tik tuos, kurie mėgaujasi dideliais kompleksais.
Kodėl prastesnę išvaizdą turintis, tačiau pinigus mokantis klientas yra prastesnis už visus kitus mokančius, ar net šiaip pasėdėti atėjusius žmones?
„Na čia nesuprantama, žmogus susimoka pinigus, o ne ateina tiesiog pasedėti, o su juo kaip su kokia šiukšle elgiasi. Nesvarbu, kad ir būtų benamis, tačiau jis toks pat žmogus kaip ir visi kiti. Apgailėtina“, – nusivylimo ir pykčio neslėpė Eglė R.
„Ta valdžia tai – pamainos vadybininkai. Kiekvienam darbuotojui jie kala į galvas, kad žmogus atėjęs ir mokantis pinigus yra visų pirma ne klientas, o svečias. Kai žmogus sėdi, valgo ir netgi susimokėjo už tai, nesvarbu, kokios išvaizdos. Graudu. Kai prie kasos girti žmonės visaip vadina darbuotojus, tai normalu, kai žmogus benamis – ji reikia vyti lauk. Aplodismentai“, – ironijos neslėpė Artūras S.
Gina restoraną
Tačiau dalis internautų stojo ginti savo pamėgtos užkandinės ir tikino, kad greito maisto restorano vadybininkai pasielgė teisingai, kad lauk išprašė senolį, nes jei žmogus netvarkingas, jis atbaido kitus klientus, o tai kenkia verslui.
„Šiaip gal tau pasisekė, kad šis benamis buvo visai nieko. Esu matęs toje pačioje vietoje sėdinčių benamių, kurie praeinantiems akis draskė, tai nenuostabu, kad kviečia apsaugą, kad juos išvarytų. Pats nenorėtum, kad tavo restorane būtų žmonių, kurie atbaido klientus“, – nuomonę išsakė Mantas L.
„Tiesa sakant, anksčiau „McDonald’s“ neturejo apsauginio. Šis buvo įdarbintas todėl, kad pastaruoju metu ten užeidavo gan daug piktybinių benamių ir jie realiai trukdydavo žmonėms. Pavyzdys: yra tokio senyvo amžiaus moteris, kuri nieko nepirkdavo, pasiklodavo ant stalo servetėles ir gulėdavo, o pagulėjus eidavo prie žmonių ir kalbindavo juos apie valdžią arba tyčiodavosi. Todėl, man rodos, jiems yra prisakyta varyti lauk benamius. Toks jų darbas“, – antrino Laura S.
Portalas kauno.diena.lt susisiekė su Gedimino pr. 15 įsikūrusio greito maisto restorano vadovybe ir norėjo pasiteirauti, kaip vertina tokią situaciją ir kodėl buvo išprašytas senolis. Situaciją pakomentavo restoranų tinklo „McDonald‘s“ generalinis direktorius Baltijos šalyse Vladimiras Janevskis.
„Vienas iš pagrindinių mūsų įmonės prioritetų yra užtikrinti, kad į „McDonald‘s“ restoranus užsukę lankytojai jaustųsi maloniai. Patikiname, kad įmonės darbuotojai yra apmokomi, kaip reaguoti ir elgtis situacijose, kurios gali sukelti nemalonių patirčių mūsų lankytojams. Apsauga yra kviečiama tik tais atvejais, kai darbuotojai įvertinę situaciją mato, kad tai yra būtina“, – sako vadovas.
Naujausi komentarai