Aktyviausiai komunikaciją socialinėje žiniasklaidoje išnaudoja bendrovės „Maxima LT“, „Omnitel“, „Swedbank“, ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas bei Vilniaus meras Artūras Zuokas, rodo tyrimas.
Tyrime analizuotas bendrovių ir politikų aktyvumas interneto svetainėse, tinklaraščiuose, socialiniuose tinkluose, pranešė ryšių su visuomene agentūra „Komunikacija ir konsultantai“.
Socialinės žiniasklaidos indekso tyrimu vertintos penkios sritys: mažmeninės prekybos ir telekomunikacijų bendrovės, bankai, politikai bei aukštojo mokslo įstaigos.
Mažmeninėje prekyboje didžiausias prekybos tinklas Baltijos šalyse „Maxima“ šiemet surinko 56,41 balo, „Rimi“ - 54,44 balo, o „Norfa“ ir „Iki“ - atitinkamai 49,95 ir 21,91 balo.
Tarp telekomunikacijų bendrovių aktyviausiai socialinėje žiniasklaidoje veikė bendrovė „Omnitel“ (80,18 balo). „Tele2“ surinko 61,55 balo, „Bitė“ - 53,23, o „Teo LT“ - 17,56 balo.
Aktyviausiu tarp bankų tapo „Swedbank“, kuris surinko 69,3 balo, SEB bankas surinko 53,74 balo, o „Bigbank“ - 46,83 balo.
ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas surinko 62,01, Vilniaus universitetas - 57,87, Kauno technologijos universitetas - 51,37 balo.
Aktyviausiu politiku šias metais tapo Vilniaus meras A.Zuokas, surinkęs 70,91 balo. Prezidentė Dalia Grybauskaitė surinko 47,59 balai, o teisingumo ministras Remigijus Šimašius - 44,72 balo.
Indeksą sudarė ryšių su visuomene agentūra „Komunikacija ir konsultantai“ bei ekspertų komanda, kurioje buvo Džiugas Paršonis, Artūras Račas, Liutauras Ulevičius, Gediminas Gasiulis, Mindaugas Jackevičius, Tadas Jackus, Nerijus Petrauskas ir Aris Meškauskas.
Naujausi komentarai