Pereiti į pagrindinį turinį

"flyLAL" taikosi su nukentėjusiais keleiviais

2009-03-03 09:00
"flyLAL" taikosi su nukentėjusiais keleiviais
"flyLAL" taikosi su nukentėjusiais keleiviais / Evaldo Butkevičiaus nuotr. Kompensacija: nukentėjusiems "flyLAL" klientams siūloma atgauti dalį pinigų.

Jau artimiausiomis dienomis tarp skrydžių bendrovės "flyLAL" akcininkų ir nukentėjusių keleivių turėtų įsivyrauti paliaubos. Žmonės veikiausiai pasitenkins puse sumos, kurią siekia atgauti.

Dienraščio žiniomis, nukentėjusių "flyLAL" klientų iniciatyvinė grupė turėtų pritarti "flyLAL" akcininkų atstovo Gedimino Žiemelio siūlymui. Tokiu atveju mainais į pusės patirtos žalos atlyginimą, žmonės atsisakys bet kokių tolesnių pretenzijų "flyLAL".

Pagal G.Žiemelio siūlomą susitarimą su kiekvienu nukentėjusiųjų iniciatyvinės grupės nariu bus sudaroma sutartis dėl nuostolių atlyginimo. Į 50 proc. atlyginamų nuostolių neįeis nei pagal europinę teisę priklausančios kompensacijos, nei moralinės žalos atlyginimas. Pinigai į nukentėjusių klientų sąskaitas turėtų nukeliauti per 90 dienų, kai bus pasirašytos sutartys.

Be to, likusi pusė atlygintinos sumos, kaip kreditorių reikalavimai, veikiausiai bus perleista "flyLAL" akcininkams. Tiesa, jeigu įmonė sugebės atnaujinti veiklą arba padengti dešimtis milijonų litų siekiančias skolas, dienraščio žiniomis, iniciatyvinės grupės nariai galės atgauti ir likusią sumos dalį.

Nuostoliams atlyginti pagal šį susitarimą G.Žiemelis siūlo skirti daugiau kaip 167 tūkst. litų, kuriuos pasidalytų 380 žmonių – vienam nukentėjusiajam vidutiniškai teks apie 440 litų.

Nukentėję oro bendrovės klientai savo sprendimą G.Žiemeliui turi pranešti iki trečiadienio vakaro. Dienraščio žiniomis, dauguma iniciatyvinės grupės narių pritaria tokiam kompromisui, mat siekdami skolas atgauti per "flyLAL" bankroto procedūrą jie atsidurtų kreditorių eilės gale.

Nors Susisiekimo ministerija, neoficialiomis žiniomis, siekė nukentėjusius keleivius patraukti savo pusėn ir išvien bylinėtis su "flyLAL", ministras Eligijus Masiulis bręstantį taikos susitarimą vertina teigiamai.

"Sumokėdama bent pusę sumos, "flyLAL" pripažįsta, kad dėl jos kaltės tie nuostoliai buvo patirti. Jeigu ta pusė sumos patenkina keleivių lūkesčius, manau, nuo to bus tik geriau. Civilizuotoje šalyje taip ir turi vykti – jei verslas padarė nuostolių klientams, verslas juos ir turi atlyginti, o ne valstybė ar ministerija", – dienraščiui sakė E.Masiulis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų