Plačiau apie tai papasakojo Vilniaus miesto savivaldybės infrastruktūros grupės vyresnysis patarėjas Arūnas Visockas.
– Kiek gi jau išasfaltavote iš tų 100 užsibrėžtų kilometrų?
– Praktiškai tikslas pasiektas. 90 proc. darbo jau baigta, o likusieji 10 proc. – darbų eigoje.
– Kiek ta darbų eiga truks? Kartais važiuoji per gatves, asfalto nėra, šonai išarti, šaligatvių, įvažiavimų nėra, o darbininkų ir nesimato.
– Kaip ir kiekvienais metais mes dirbame tol, kol leidžia sezonas. Darbų apimtys nemažos, todėl darbai kartais užsitęsia ir iki gruodžio vidurio. Situacijos tikrai yra nelygios. Kai kur paklojus asfaltą, darbininkai laukia laboratorijoje, kad galėtų kloti kitus sluoksnius. Todėl galbūt ir susidaro vaizdas, kad vieną kitą dieną darbininkų nesimato. Tačiau darbai tikrai vyksta. Liepkalnio gatvėje apimtys tikrai nemažos. Kompleksiškai atliekami visi darbai. Keičiami bortai, atliekamas dviračių bei pėsčiųjų takų remontas. Tai užtrunka nemažai laiko.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
– Žmonės piktinosi, kad iki NATO viršūnių susitikimo viskas lyg ir buvo baigta, o dabar vėl remontai.
– Iki NATO susitikimo buvo pakloti tik pirminiai darbiniai sluoksniai. Per NATO renginį gatvės buvo laikinai nužymėtos, kad eismas galėtų vykti, o vėliau darbai buvo tęsiami toliau.
– Kaip sekasi su terminais? Ar su visais išeina susitarti, kad darbai būtų baigti laiku, kaip buvo sutarta?
– Praktiškai visi terminai yra vykdomi, išskyrus vieną kitą gatvę. Kai kur darbai užsitęsė dėl oro sąlygų. Kelininkų darbas labai priklauso nuo oro sąlygų. Kartais dėl lietingų sezonų mūsų darbai nusitęsia.
– Iki kokios temperatūros dar galima tvarkyti gatves? Kitą savaitę mūsų jau laukia minusinė temperatūra.
– Darbus galima vykdyti iki minus penkių laipsnių. Svarbu, kad nebūtų įšalo. Dienomis vis tiek dar teigiama temperatūra, tai tikrai tęsime darbus. Kol oro sąlygos leis, tol tikrai vykdysime darbus. Planuojame viską baigti dar šiemet.
– O kas bus, jei oro sąlygos neleis?
– Jei kažko nespėsime, tai liks kitiems metams. Rangovai seka orų prognozes ir tikrai nepradės darbų, jei matys, kad orai nebeleis užbaigti. Prašome kantrybės. Pasibaigus darbams galėsime džiaugtis gražiomis, atnaujintomis, patogiomis miesto gatvėmis.
Toliau papasakojo Vilniaus rajono meras Robert Duchnevič.
Kaip ir kiekvienais metais mes dirbame tol, kol leidžia sezonas.
– Kaip atrodo Vilniaus rajono gyventojų kelionės paskutiniu metu? Kokie darbai pradėti?
– Kaip ir kiekvienais metais turime iššūkį pabaigti darbus savo laiku. Šiemet šiek tiek vėliau pasirašėme sutartį dėl stringančių pirkimo procedūrų. Atrinkome rangovus, kurie atlieka tuos didesnius darbus Vilniaus rajone. Džiugu, kad kol kas oro sąlygos leidžia dirbti ilgiau. Dabar savivaldybės taryba padidino finansavimą kelių tvarkymui. Stengiamės viską užbaigti savo laiku, kad tos lėšos įsisavintų ir gyventojai galėtų patogiai važinėti mūsų keliais.
– Kur vyksta patys didžiausi darbai?
– Darbai vyksta visame Vilniaus rajone, 23 seniūnijose. Turime didžiausią žvyrkelių dalį. Tikrai yra, ką veikti. Finansavimas niekada nebūna pakankamas. Didžiausi darbai vyksta didžiausioje seniūnijoje – Avižieniuose.
– Iki kada maždaug planuojami remontai? Keliai žmonėms yra svarbūs.
– Kiek teko bendrauti su rangovais, tai kol kas numatoma, kad oro sąlygos leis dirbti. Nebent būtų numatomi dideli krituliai ar sniegas. Net ir pašalus galima tęsti darbus.
– Ar gaunate gyventojų skundų dėl to, kad jiems tenka patirti nepatogumų?
– Jei kalbama apie vietinės reikšmės kelius, tai gyventojai džiūgauja, kad šie tvarkomi. Žmonės supranta, kad finansavimo visada stokojama. Žmonės džiaugiasi kiekvienu objektu, kurį savivaldybė tvarko. Aišku, gauname skundų dėl tam tikrų objektų, kurie tvarkomi ne mūsų. Regioniniai keliai yra tvarkomi Kelių direkcijos. Mes negalime paaiškinti, kodėl ir kaip darbai organizuojami. Rangovų, kurie vykdo mūsų darbus, mes galime paprašyti, kad darbai būtų vykdomi vienaip ar kitaip. Tačiau Kelių direkcija pati organizuoja savo procesą.
Naujausi komentarai