Po įvykio susitaikė?
„Neigiamas pažymys, durneli. Ir dar kažką jis čia vaizduoja“, – taip šaukdama ant moksleivio pedagogė trenkė jam per pakaušį. Kaip pranešė LNK, šis įvykis Vadoklių pagrindinėje mokykloje nutiko praėjusį ketvirtadienį, o devintokas po tokio mokytojos elgesio sureagavo ramiai, jis nusišypsojo įvykį filmuojančiam klasės draugui.
„Tai yra smurtas. Šiuo atveju, fizinis smurtas. Mokiniai naudojo psichologinį smurtą, o mokytoja – fizinį. Tai nepateisina nei mokinių, nei mokytojos. Ji aiškina, kad mokinys nedirbo, žaidė telefonu ir tai ją išvedė iš kantrybės“, – sakė mokyklos direktorius Algis Adašiūnas.
Pirmadienį mokyklos vadovas portalui kauno.diena.lt patikino, kad su vaizdo įraše užfiksuota mokytoja bendravo, tačiau sprendimų dėl jos ateities mokykloje ar drausminių priemonių dar nepriėmė. „Esu linkęs į šį klausimą pasižiūrėti ramiai, iš laiko perspektyvos, susitikti su visomis pusėmis, pasižiūrėti, kokia situacija bus vėliau. Mokytojos atžvilgiu taikysiu griežtas priemones – kokios jos bus, pasakysiu pasibaigus vidiniam tyrimui mokykloje. Tyrimą apsunkina tai, kad mokytoja mūsų mokykloje dirba vieną dieną per savaitę – ketvirtadienį –, bendrauti su ja bendrauju, bet juridiškai yra kiti dalykai. Mokytoja dėl šio poelgio labai gailisi“, – aiškino Vadoklių pagrindinės mokyklos vadovas. Paklaustas, ar mokytoja ateinantį ketvirtadienį mokykloje ves pamokas, A. Adašiūnas pridūrė: „Manau, kad ves. Su mokytoja dabar bendrausiu ketvirtadienį.“
Direktorius teigė, kad neturi duomenų, jog vaiko, kuriam buvo pliaukštelėta per pakaušį, tėvai būtų kreipęsi į policiją. „Turiu informacijos, kad mokytoja, mokiniai ir tėvai susitaikė“, – pirmadienį sakė A. Adašiūnas.
Portalas susisiekė su Panevėžio apskrities vyriausiojo policijos komisariato atstovu Tadu Martinaičiu, kuris teigė, jog pareiškimo dėl šio įvykio policija negavo.
Direktorius: vaikai nesuprato
Mokyklos vadovas A. Adašiūnas patikino, kad po nemalonaus incidento pirmiausia susitiko su mokiniais, o tik tada su mokytoja. „Nelabai vaikai turėjo, ką pasakyti, patys nesuprato, ką padarė, – pasitikslinus, ko vaikai nesuprato – ar mokytojos elgesio, ar savo elgesio motyvų, ar to, kad vaizdo įrašas pasklido viešumoje, direktorius atsakė lakoniškai. – Manyčiau, kad jie nesuprato visko – nesuprato, kodėl vienaip ar kitaip pasielgė.“ Anot pašnekovo, mokinys incidentą nufilmavo, tada šį vaizdo įrašą persiuntė kitiems žmonėms, o jį plačiau paviešino tretieji asmenys.
A. Adašiūnas neslėpė, kad šioje devintoje klasėje, kur ir mokosi mokinys, kuriam buvo pliaukštelėta, „yra tam tikrų problemų.“ Paklaustas, ar vaikams po šio įvykio yra teikiama pagalba, direktorius atsakė, kad „Vaiko krizių valdymo komanda, Vaiko gerovės komisija atliks savo darbą“.
Šį įvykį vertinu labai blogai. Tai yra šiurkštus darbo drausmės pažeidimas.
Direktorius viliasi, kad mokyklos bendruomenė bus pajėgi susitvarkyti su šiuo nemaloniu incidentu ir po šio iššūkio švietimo įstaiga galės normaliai funkcionuoti.
Kaip jau buvo rašyta, pati mokytoja teigė, kad ją išprovokavo vaikų elgesys. „Kol šalia jo stovi, jis dirba, o kai nueini prie kitų mokinių, jis vėl išsitraukia telefoną ir žaidžia“, – LNK pasakojo nesusivaldžiusi mokytoja.
Psichologai supranta, kad kalti prie sienos vien pedagogų nereikėtų – prie jų nesusivaldymo neretai priveda patys vaikai, tačiau susitvardyti mokytojai privalo. Mokyklos pedagogės pasakojo esą daugiau nei pusė kaimo vaikų yra iš socialiniai remtinų šeimų, sudėtingo charakterio ir prastų gebėjimų.
„Šį įvykį vertinu labai blogai. Tai yra šiurkštus darbo drausmės pažeidimas, –sakė Panevėžio rajono švietimo skyriaus vedėjas Kęstutis Rimkus. – Pyktis yra neprofesionalumo požymis. Reikėjo nutraukti pamoką.“
Naujausi komentarai