„Per pastaruosius kelis mėnesius Amerikoje lankausi antrą kartą. Čia vertina tvarią madą. Jei aplinkybės susiklostys palankiai, dar vienas vizitas vyks pavasarį. Šios mano išvykos yra profesinės, skirtos pristatyti sprendimams ir įžvalgoms pristatyti“, – sako K. Lekeckas.
Rugsėjo antroje pusėje Lietuvos dizaineris dalyvavo tarptautinėje parodoje „A’design 40x40 Exhibition, Ecotopia“, kuri vyko galerijoje „The Blanc“ Niujorke. Į ją buvo pakviesta 40 kūrėjų iš 40 pasaulio šalių, pristačiusių aukščiausių įvertinimų tarptautiniuose konkursuose sulaukusius savo kūrinius. Kęstučio kolekcijos auksą yra pelniusios dizaino renginiuose „French Fashion Award (2024)“ ir „Design Award & Competition“.
„A’design 40x40 Exhibition, Ecotopia“ tapo išskirtine dėl savo dalyvių – daugiau nei iš 2 tūkst. „A’Design Award” nugalėtojų, atrinktų nuo 2008 m. iki dabar, buvo pakviesta tik 40 kūrėjų. Tarp jų – talentai iš įvairių sričių, tokių kaip mada, architektūra, dizainas ir kt.
K. Lekecko asmeninio archyvo nuotr.
Lankydamasis Niujorke K. Lekeckas sulaukė asmeninio dėmesio ir kvietimo Floridos valstijoje, Naples surengti parodą ir susitikimą su mados bendruomene. Renginyje dizaineris pristatė savo veiklas, tyrimų rezultatus ir įžvalgas, vykdomas Vilniaus dailės akademijos projekte „New European Bauhaus“. Renginio metu publika galėjo pasigrožėti trimis naujausiomis įvaizdinėmis fotosesijomis, atliktomis kartu su fotografe Migle Golubickaite, plaukų stiliste Kristina Gorodeckiene ir asistente Alina Kusaite. Parodos lankytojų įspūdžius sustiprino ir dizainerio sugalvoti gyvi mados performansai.
Mada, kuri kuriama vertinant klimato kaitą, ekologiją, gamybą be atliekų, vis labiau įsitvirtina ne tik profesionalų, bet ir vartotojų širdyse.
Tokie renginiai, anot K. Lekecko, itin sustiprina Lietuvos vardą dizaino pasaulyje ir pristato šalies kūrėjų požiūrį į tvarią madą. Jie yra ypatinga galimybė pasidalyti savo kūryba pasauliniu mastu.
„Man svarbu, kad mada, kuri kuriama vertinant klimato kaitą, ekologiją, beatliekinę gamybą, vis labiau įsitvirtina ne tik profesionalų, bet ir vartotojų širdyse. Žmonės ima vertinti tuos sprendimus, kurie tausoja gamtos resursus“, – pastebi K. Lekeckas.
Naujausi komentarai