Veiksmas buvo filmuojamas tokiu kampu, kad buvo matomas automobilio galas. Buvo įžiūrimi „Volkswagen“ valstybiniai numeriai, tačiau nesimatė jokių bendrovės skiriamųjų ženklų. Nematyti ir siuntinius mėtančio asmens.
„Filmavo mano vyras. Jis buvo šokiruotas tokio elgesio“, – portalui kauno.diena.lt pasakojo panevėžietė, kurios paskyroje buvo pasidalyta minėtu vaizdo įrašu. Anot moters, su tokiu kurjerių elgesiu teko susidurti pirmą kartą.
Vaizdo įrašo autorystė: „Facebook“ grupė „Gėdos lenta PNVŽ“
„DPD Lietuva“ atstovai pripažino, kad užfiksuoti yra jų atstovo veiksmai. „Būtų kvaila neigti. Deja, tai yra tiesa, ir labai nemaloni“, – portalui kauno.diena.lt teigė DPD padalinio mūsų šalyje komunikacijos vadovas Tomas Vaišvila.
Anot jo, toks elgesys ne tik negražus ir neleistinas: „Kiekviena siunta yra kažkieno turtas. Klientai savo turtą tikisi gauti nepažeistą, nesubraižytą, nesudaužytą. Nufilmuotas elgesys prieštarauja visoms mūsų įmonės taisyklėms, o taip pat ir elementariam žmogiškam supratimui apie turtą“, – kalbėjo atstovas, pridūręs, kad šiuo atveju bendrovei belieka tik apgailestauti ir tikėtis, kad siuntos nenukentėjo. Jeigu vis tik nukentėjo, jis kviečia šių siuntų savininkus kreiptis į bendrovę dėl kompensacijos už padarytą žalą.
Atsisveikinome su tuo darbuotoju. Kurjerių labai trūksta, tačiau ne su tokiu požiūriu.
Kurjeris identifikuotas. Jis, anot DPD atstovo, atleistas iš darbo. „Atsisveikinome su tuo darbuotoju. Kurjerių labai trūksta, tačiau ne su tokiu požiūriu“, – teigė T. Vaišvila.
Kurjerio paaiškinimų, kodėl jis taip elgėsi, bendrovės atstovas neįvardijo ir nekomentavo.
T. Vaišvila išreiškė bendrovės požiūrį ir į situaciją nufilmavusius panevėžiečius. „Gerai, kad žmonės tokius dalykus fiksuoja. Ši nemaloni bendrovei situacija yra proga analizuoti tokio elgesio priežastis, šnekėtis su mūsų darbuotojais, atstovais. Yra, kur tobulėti“, – dėstė siuntų tarnybos atstovas.
Naujausi komentarai