„Atėjus žiemos sezonui, kai keleiviams tenka nusivilkti žieminius drabužius, visi procesai oro uoste sulėtėja. Ypač padidėjęs keleivių srautas paveikia aviacijos saugumo patikrą. Laukimas šioje eilėje išvykstantiems pailgėja beveik dvigubai – nuo įprastų 10–15 min. iki 20–30 min., kartais ir daugiau, – pastebi Lietuvos oro uostų Komunikacijos ir rinkodaros vadovė Indrė Baltrušaitienė. – Keleivių skaičius sparčiai auga, tačiau galime užtikrinti, kad oro uoste susiklosčiusi padėtis yra laikina. Šiuo metu oro uostas telkia visus pajėgumus siekdamas surasti papildomų būdų, kaip pagreitinti šį procesą ir taip apsaugoti keleivius nuo vėlavimo į skrydžius.“
I. Baltrušaitienė taip pat atkreipia dėmesį, kad oro uostų veikla stipriai sulėtėja piko laiku, kai vyksta daug skrydžių vienu metu, ypač paryčiais, iki 6 val. ryto.
„Iš Vilniaus oro uosto skraido daugiau kaip 20 oro linijų, jos visos turi savus skrydžių tvarkaraščius, kuriuos susidėlioja pačios, ir mus apie tai tik informuoja. Natūralu, kad tam tikros valandos yra patogiausios skrydžiams, pavyzdžiui, paryčiai, todėl dauguma oro linijų bendrovių vykdo skrydžius panašiu laiku,“ – sako Lietuvos oro uostų atstovė.
Atstovė primena, kad, pagal oro uosto nustatytas taisykles, keleivių registracija prasideda likus dviem valandoms iki skrydžio, o baigiasi – likus 45 minutėms iki išvykimo laiko.
Apie Lietuvos oro uostus
Lietuvos oro uostų tinklui priklauso trys oro vartai Vilniuje, Kaune ir Palangoje. Per 2015 m. jie aptarnavo 4,2 mln. keleivių ir atliko 50 tūkst. skrydžių. Šiuo metu iš Lietuvos oro uostų 18 aviakompanijų skraido 68 kryptimis 26 šalyse Europoje ir už jos ribų, o šalies pasiekiamumą dar labiau didina daugiau nei septynių užsakomųjų skrydžių bendrovės. Tarptautinės oro uostų tarybos (ACI Europe) duomenimis, Lietuvos oro uostai prie Lietuvos BVP prisideda 2,5 proc.
Naujausi komentarai