Tikriausiai yra netinkami mokymo metodai - vis kvailėja. Vyksta klounada kaip ir teatre - net aukštosiose mokyklose. Mane tai erzina, nes eikvoja laiką žaidimams, o ne pačiam mokslui. Jau seniai pastebėjau kad dėstoma pačiam nesuprantant ką dėsto - išmoksta ar nusikopijuoja formules su išvedimais, bet nesupranta reiškinių esmės. Tai ko gali išmokti iš tokių mokytojų. Aš vaikystėje ir jaunystėje skaitydavau nuo galo - pirma išsiaiškini ką norėjo pasakyti, po to kaip tai įrodoma ar paaiškinama. Stebiuosi, kaip mokslų daktarai nesupranta kartais to kas turi būti aišku aštuonmetės mokyklos mokiniui, pav. kodėl tas sraigtasparnis laikosi ore, kodėl Mėnulis visada atsuktas į Žemę ta pačia puse, stovi ar sukasi visi žemės objektai, kodėl yra metų laikai ir t.t. O visi integralai ir diferencialai yra elementariai suprantami, jei žinai jų prasmę. Net Einšteino teorijos nėra antgamtiniai dalykai, pav. dėl šviesos greičio judantiems objektams - lengvai suprantami ir be teorijos nagrinėjimo.
(be temos)