Naktiniai keleiviai vairuotojams nerūpi Pereiti į pagrindinį turinį

Naktiniai keleiviai vairuotojams nerūpi

2006-10-07 09:00

Naktiniai keleiviai vairuotojams nerūpi

Nors mikroautobusai Klaipėdos gatvėmis turi kursuoti visą parą, naktimis jų nesulaukę žmonės verčiami išlaidauti ir namo važiuoti taksi.

Savivaldybės transporto tarnybos specialistė Kazimiera Rimienė dienraščiui patvirtino, kad populiariaisiais maršrutais – aštuntuoju ir devintuoju – važiuojantys mikroautobusai turi keleivius vežti ir naktį.

Pagal pasirašytą sutartį aštuntojo maršruto autobusiukų vairuotojai privalėtų be pertraukų vežioti keleivius visą parą, devintojo – nuo 6 ryto iki 3.32 nakties.

Savaitgaliais, kai klaipėdiečiai grįžta po naktinių pramogų ir iš svečių, šių maršrutų mikroautobusai važiuoja reguliariai, tačiau paprastą dieną po vidurnakčio iki pat paryčių sustabdyti „mikriuką“ – neįmanoma. Taip vairuotojai esą vengia nuostolių dėl per menko keleivių skaičiaus.

Pasak K.Rimienės, mikroautobusų vairuotojai bet kokiu atveju privalo laikytis su savivaldybe suderinto grafiko. Savavališkai į darbą neišvažiavę vairuotojai gali būti baudžiami.

Tikrinti, ar laikomasi numatytų grafikų, privalo viešoji įstaiga „Klaipėdos keleivinis transportas“. Įmonės direktorius Gintaras Neniškis „Klaipėdai“ sakė, kad naktiniai patikrinimai vyksta retai – tik 2-3 kartus per mėnesį.

„Paprastai tikriname iki pirmos valandos nakties. Tikrinti vėlyvą naktį negalime, nes tai – per brangu“, - teigė jis.

G.Neniškis sutiko, kad naktinis darbas vairuotojams gali būti nuostolingas, tačiau siūlė vežėjams nesielgti savo nuožiūra, o dėl savo rūpesčių kreiptis į savivaldybės transporto tarnybą.

Ten esą būtų atlikti tyrimai, ar naktinio važiavimo sąnaudos išties viršija pajamas. G.Neniškio žiniomis, kol kas į transporto tarnybą nė vienas vežėjų atstovas nesikreipė.

Šių metų pradžioje mikroautobusų vairuotojams buvo siūloma iki 2,5 lito kelti kainą už keleivių vežimą naktimis. Vežėjai šio sumanymo kategoriškai atsisakė.

„Klaipėdos keleivinio transporto“ direktorius sakė, kad naktimis kursuojančių mikroautobusų skaičius pastaruoju metu sumažėjo.

„Pavyzdžiui, anksčiau naktimis važiavę šeštojo maršruto mikroautobusai dabar važiuoja tik iki vidurnakčio. Kai mažiau mašinų, tai ir intervalai tarp jų važiavimo pasidaro ilgesni“, - problemą bandė aiškinti G.Neniškis.

Kol kas „mikriukų“ nesulaukę klaipėdiečiai turi dvi išeitis – namo eiti pėsčiomis arba kviesti taksi.

„Autopunkto taksi“ vadovas Janis Gracholskis neneigė – naktimis, ypač savaitgaliais, taksi kviečiančių žmonių netrūksta.

Paklaustas, ar dažnai klaipėdiečiai naktimis taksi kviečia ne prie namų, bet prie gatvės ar autobuso stotelės, J.Gracholskis sakė, kad tokių atvejų pasitaiko.

„Kai geras oras, žmonės eina pėsčiomis. Jeigu naktį lyja, iškart padaugėja skambučių“, - teigė taksi firmos direktorius.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų