Gruodžio 19 dieną NATO orlaiviai kilo atpažinti ir palydėti Rusijos transporto lėktuvą AN-26, skridusį tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities į Rusijos pagrindinę dalį. Orlaivis skrido be skrydžio plano, be įjungto radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) palaikė.
Tą pačią dieną NATO orlaiviai skrido atpažinti ir palydėti du Rusijos šturmo lėktuvus SU-24M, skridusius tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities ir grįžusius atgal į ją. Orlaiviai skrido be įjungto radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Taip pat gruodžio 19 dieną Aljanso naikintuvai kilo atpažinti ir palydėti orlaivį SU-30, skridusį tarptautine oro erdve iš Rusijos pagrindinės dalies į Kaliningrado sritį. Pastarasis skrido su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, be skrydžio plano, radijo ryšį su RSVC palaikė.
Tuo metu gruodžio 24 dieną NATO oro policijos lėktuvai skrido atpažinti ir palydėti naikintuvą SU-27, skridusį tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities ir grįžusį atgal į ją. Orlaivis skrido be įjungto radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
NATO oro policijos misija Baltijos šalyse vykdoma iš Lietuvos ir Estijos.
Naujausi komentarai