Dienos rūpestis
Nenori mokėti už anteną - pranešk
Dėl nežinojimo klaipėdiečiai kiekvieną mėnesį praranda pinigų. Ne kiekvienas žino, kad, pakeitus televizijos operatorių, privalu apie tai pranešti bendrovei, kurios paslaugomis buvo naudojamasi iki tol. Jei gyventojų kolektyvines antenas administruojanti įmonė „Signalo linija“ negauna pranešimo apie klaipėdiečio prisijungimą prie kabelinės televizijos tinklo ar palydovinės antenos, mokestis už anteną skaičiuojamas ir toliau.
Kiekvienas, atsisakęs bendrosios antenos, apie tai telefonu 411300 turi pranešti bendrovei „Signalo linija“. Bendrovė apie klientą praneš gyventojo namų valdai ar bendrijai ir ši nebeskaičiuos jam kas mėnesį mokėti mokesčio. Šis mokestis atsiskaitymo už butą lapeliuose yra įtraukiamas prie komunalinių paslaugų.
Klaipėdos kabelinės televizijos „Balticum TV“ Kontaktų skyriaus administratorius Aloyzas Norkus dienraščiui teigė, kad televizijos antena – kiekvieno nuosavybė. Gyventojo valia, kokio televizijos operatoriaus paslaugomis naudotis. Kai klaipėdietis atsisako „Balticum TV“ paslaugų, pats turi rūpintis, prie kokio kito operatoriaus prisijungti. „Balticum TV“ neprivalo ir negali buvusį klientą vėl prijungti prie bendrosios antenos. Pasak A.Norkaus, klaipėdiečiai naudojasi ne tik kabelinės televizijos paslaugomis, bet prisijungia ir prie namo antenos, pasistato asmeninę anteną balkone ar įsirengia brangesnę palydovinę anteną.
Kaip „Klaipėdai“ sakė bendrovės „Signalo linija“ užsakymų priėmėja Žana Čubis, šiuo metu už naudojimąsi bendrąja antena klaipėdiečiai moka skirtingai. Jei namo gyventojai gali matyti 4 televizijos programas, imamas 3,54 lito, jei 8 programas – 5,9 lito mokestis kiekvieną mėnesį. Matyti daugiau programų gali tie klaipėdiečiai, kurių namuose jau yra įrengta modernesnė antena. Tokios antenos palaipsniui įrenginėjamos visame mieste. Nemokamai prisijungti prie „Signalo linijos“ prižiūrimų antenų galima bet kuriuo metu.
Ž.Čubis neneigė, kad pasitaiko nemažai klaipėdiečių, kurie nežinodami taisyklių už bendrąją anteną moka dar keletą mėnesių ar net porą metų nuo atsijungimo. „Signalo linijos“ darbuotoja teisinosi, kad jie negali žinoti, kurio televizijos operatoriaus paslaugomis naudojasi gyventojas. Pasak jos, kiekvienas pats turi pasirūpinti savo sąskaitomis už televiziją. Pranešimai apie atsijungimą priimami ir telefonu.
Naujausi komentarai