Kas trečia šalyje įregistruoto adreso gaunamųjų laiškų dėžutė yra netvarkinga arba jos išvis nėra. Tai – viena pagrindinių priežasčių, kodėl laiškininkai negali gyventojams tinkamai pristatyti šiems adresuotų siuntų, prenumeratos ar kitos informacijos.
„Šiuo metu Lietuvoje įregistruota kiek daugiau nei 1,8 milijono adresų. Mūsų surinktais duomenimis, kas trečias mūsų šalies adresatas turi netvarkingą gaunamųjų laiškų dėžutę arba visai jos neturi. Dar blogesnė situacija su įmonėmis – tik kas antra įmonė apskritai yra įsirengusi laiškų dėžutę“, – dėstė Lietuvos pašto Tinklo tarnybos direktorė Inga Dundulienė.
Esą dėl netvarkingų ar išvis neįrengtų gyventojų ir įmonių laiškų dėžučių laiškininkams sudėtingiau pristatyti pašto korespondenciją, prenumeratą ir kitą gavėjams aktualią informaciją. Dėl to gavėjams vėliau gali kilti įvairių nepatogumų.
Įmonė siekia užtikrinti kokybišką korespondencijos, prenumeratos ir kitų pranešimų pristatymą, todėl iki rugsėjo 30 dienos kviečia visus gyventojus ir įmones įsirengti arba atnaujinti senas ir naudoti netinkamas gaunamųjų laiškų dėžutes.
Tvarkinga laiškų dėžutė turi būti rakinama ir gerai pritvirtinta prie namo sienos, tvoros ar stovo.
Laiškų dėžutės turi būti įrengtos laiškininkams lengvai prieinamose vietose:
daugiabučiuose namuose – kiekvienoje laiptinėje ne aukščiau kaip antrame namo aukšte,
individualiuosiuose namuose – prie įėjimo į gyvenamąją teritoriją,
įmonėse, įstaigose ar organizacijose – prie pagrindinio įėjimo į pastatą,
sodininkų bendrijose – prie pagrindinių įvažiavimų į sodininkų bendriją.
Lietuvos paštas primena, kad pagal LR pašto įstatymą už gaunamųjų laiškų dėžutės įsirengimą ir būklę atsakingi patys gavėjai.
Naujausi komentarai