Artėjant gražiausioms metų pabaigos šventėms po rekonstrukcijos atvertas vienas svarbiausių Jonavos miesto tiltų.
„Šis tiltas yra pagrindinė transporto ir pėsčiųjų susisiekimo arterija tarp Jonavos ir Kauno miestų, mūsų kaimiškų seniūnijų. Tiltu vyksta intensyvus eismas, miesto gyventojai skuba į kitoje Neries pusėje esančius sodus, nemažai jonaviečių mokosi ir dirba Kaune. Todėl labai svarbu buvo tiltą kuo greičiau suremontuoti, kad išvengtume transporto kamščių bei kitų nepatogumų. Džiugu, kad „Kauno tiltai“ įvykdė savo pažadą ir tilto rekonstrukcijos darbus atliko dar šiemet. Kitu atveju transporto eismas tiltu būtų atvertas tik 2014-aisiais“, – sakė Mindaugas Sinkevičius, Jonavos rajono savivaldybės meras.
Valstybinės reikšmės kelyje Nr. 1521 Jonava - Gudžioniai 0,18 kilometre esantis beveik 60-ies metų tiltas per visą savo tarnavimo laikotarpį nė karto nebuvo rekonstruotas ar kapitališkai remontuotas. Tilto rekonstrukcijai Lietuvos automobilių kelių direkcija skyrė 7,6 mln. litų, o rangos darbų konkursą laimėjo AB „Kauno tiltai“.
„Džiaugiuosi, kad prieš Šventas Kalėdas ir Naujuosius metus jonaviškiai jau galės saugiai naudotis rekonstruotu, ilgiausiu Lietuvos automobilių kelių direkcijos prižiūrimu metaliniu tiltu per Nerį“, - sakė Skirmantas Skrinskas, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos, vadovas.
„Suprasdami tilto svarbą Jonavos miestui, tilto perdangą rekonstravome gerokai anksčiau nei buvo numatyta. Smagu, kad pavyko sparčiau įvykdyti darbus ir rekonstruotu tiltu miesto gyventojus galėjome nudžiuginti dar prieš didžiąsias metų šventės,“ - sakė Giedrius Cvilikas, AB „Kauno tiltai“ generalinis direktorius.
Bendrovė „Kauno tiltai“ daugiau kaip 180 m ilgio ir 11 m pločio tilto rekonstrukcijos darbus pradėjo šių metų gegužės mėn., o artėjant metų pabaigai užbaigė tilto gelžbetoninės perdangos renovaciją. Metalinė tilto perdanga buvo praplatinta ir padengta atmosferos poveikiui atsparia antikorozine danga, rekonstruoti kiti tilto perdangos elementai: hidroizoliacija, deformaciniai pjūviai, turėkliniai blokai. Paklota nauja asfalto danga. Po rekonstrukcijos iki 7 metrų praplatėjo tilto važiuojamoji dalis bei abiejose tilto pusėse esantys pėsčiųjų takai – iki 1,5 metro.
Bendrovė „Kauno tiltai“ taip pat suremontavo tilto atramas, sumontavo naujus plieninius apsauginius atitvarus, apšvietimo stulpus. Buvo išsaugoti ir rekonstruoti kultūros paveldui priklausantys senojo tilto ketaus turėklai. Sutvarkytos tilto prieigos: upės šlaitai sutvirtinti juodžemiu ir apsėti žole, o šlaitai po tiltu sutvirtinti gelžbetoninėmis plokštėmis. Tiltas taip pat pritaikytas neįgaliųjų poreikiams.
Tilto rekonstrukcijos metu transporto eismas buvo nukreiptas kelių kilometrų apylanka, tačiau pėstiesiems buvo leidžiama vaikščioti ir vykdomų darbų metu.
Naujausi komentarai