Pereiti į pagrindinį turinį

Reklaminei kampanijai daugiausia skyrė VGTU ir VPU

2009-06-30 14:44
Reklaminei kampanijai daugiausia skyrė VGTU ir VPU
Reklaminei kampanijai daugiausia skyrė VGTU ir VPU / Šarūno Mažeikos (BFL) nuotr.

Prasidėjus aukštojo mokslo reformai, universitetai, norėdami pritraukti daugiau studijų krepšelių, priversti ir daugiau reklamuotis. Daugiausia lėšų šių metų priėmimo reklaminei kampanijai skyrė Vilniaus Gedimino technikos universitetas (VGTU) bei Vilniaus pedagoginis universitetas (VPU), antradienį rašo dienraštis „Lietuvos žinios".

VGTU investavo 38 tūkst. litų į moksleiviškai auditorijai skirtą tinklalapį www.brendu.lt. Dar 30 tūkst. litų šio universiteto Žiniasklaidos ir renginių direkcija skyrė reklamai. Atskirus reklaminius biudžetus turi ir kiti VGTU skyriai.

„Buvome užsakę plotą viename interneto naujienų portale, agitacinių straipsnių žurnaluose ir laikraščiuose, laidų radijo stotyse. Kad ir kaip būtų, daugiausia dėmesio skiriama kelionėms į mokyklas", - „Lietuvos žinioms" sakė VGTU Žiniasklaidos ir renginių direkcijos direktorius Arnoldas Šneideris.

Anot VPU Ryšių su visuomene skyriaus vedėjos Daivos Dubosaitės, ši aukštoji mokykla daugiausia reklaminių pajėgų nukreipė į televiziją ir internetą. Pavyzdžiui, VPU buvo nupirkęs reklaminį plotą spaudos leidiniuose ir internete, lankomiausioje jaunimo svetainėje www.one.lt. Iš viso reklamai VPU šią vasarą skyrė 30 tūkst. litų.

Vilniaus universiteto atstovai teigia, kad reklaminės akcijų žiniasklaidoje nevykdo sąmoningai.

„Ir taip jaučiamės tvirti ir solidūs, kitiems, matyt, reikia kaip nors išgyventi", - sakė VU Studijų direkcijos vadovė Jūratė Karaliūnienė.

Be reklamos šiemet apsiėjo ir Vytauto Didžiojo (VDU) bei Kauno technologijos universitetai (KTU). Atskiros reklaminės kampanijos priėmimo laikotarpiu nerengia ir Mykolo Romerio universitetas (MRU), tačiau ši aukštoji mokykla reklamą spaudoje skelbia ištisus metus.

Didiesiems pasitelkus reklamą rungtyniaujant dėl studijų krepšelių, du regioniniais laikomi universitetai - Klaipėdos (KU) ir Šiaulių (ŠU) - per šių metų priėmimą ėmėsi priešingų rinkodaros sprendimų. KU pasitenkino leidinukais ir studijų mugėmis, o ŠU už informaciją regioninėje žiniasklaidoje sumokėjo iki 10 tūkst. litų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų