„Kai kur bus stulpeliai, kai kur kiti architektūriniai sprendimai“, – BNS sakė VAT direktorius Rymantas Mockevičius.
„Technologiškai paprasčiau, jeigu tvarkys Nepriklausomybės aikštę, tai ten ir dangą nuiminės, ir kasimo darbai bus. Tai tuo pačiu metu mes tvarkysim savo reikalus, kad nereiktų per naują viską daryti“, – kalbėjo jis.
Pasak R. Mockevičiaus sumanymo imtasi atsižvelgus į kitų šalių patirtis, kuomet buvo surengti keli teroro aktai sunkvežimiams rėžiantis į minią.
„Atsižvelgiant į visas praktikas, kurios įvykę yra dėl naudojimo sunkvežimių, automobilių įsirėžiant į minias vykstant įvairiems renginiams, mes siūlėme, kad Nepriklausomybės aikštė yra viena iš pagrindinių aikščių valstybės ir ten reikėtų sutvarkyti visus perimetrus apsaugos“, – sakė pareigūnas.
Stulpeliai netrukdys pėstiesiems judėti, tačiau bus įrengiami taip, kad prie Seimo nebūtų galima privažiuoti transporto priemonėmis.
Apsauginiai stulpeliai jau stovi Vyriausybės pastato prieigose.
Kaip anksčiau šią savaitę pranešė Seimo kanceliarija, aikštės tvarkymas bus pradėtas 2025 metais, o kartu startuos ir saugumo priemonių įrengimo darbai.
„Derinam kartu su Seimu ir savivaldybe, kad vienu metu startuotų darbai“, – teigė R. Mockevičius.
Nepriklausomybės aikštės ir Seimo mechaninių saugumo priemonių įrangos statybos darbų projektai bus vykdomi kartu su Vilniaus miesto savivaldybės organizuojamu Geležinio Vilko gatvės transporto tunelio, esančio po Nepriklausomybės aikšte, Gedimino prospektu ir Antano Tumėno gatve, remonto darbų projektu.
Siekiant tinkamai koordinuoti visų trijų projektų įgyvendinimą sudaryta tarpžinybinė darbo grupė iš Seimo kanceliarijos, Vilniaus savivaldybės ir VAT atstovų.
Naujausi komentarai