Bendrovė skelbia, kad atšaukti skrydžiai sudarys mažiau nei du procentus bendro jų skaičiaus. Esą taip siekiama spręsti punktualumo problemą, kurią sukėlė oro dispečerių vėlavimas ir streikai, oro sąlygų sukelti trikdžiai.
Be to, skrydžių grafikas koreguojamas siekiant suteikti galimybę lėktuvų pilotams išeiti atostogų po vasaros sezono, kurio metu fiksuojamas skrydžių pikas.
„Ryanair“ punktualumo rodiklis per pirmas dvi rugsėjo savaitės krito mažiau 80 proc. ribos dėl oro dispečerių streikų ir didelio pilotų darbo krūvio. Bendrovė mano, kad skrydžių atšaukimas leis padidinti skrydžių punktualumo rodiklį iki tikslinių 90 proc. prieš dar vieną pikinį žiemos sezoną, kuris prasideda lapkričio pradžioje.
Jeigu skrydžių atšaukimo sprendimas palies konkretų keleivį, „Ryanair“ įsipareigoja grąžinti pinigus už bilietus arba pakeisti juos į kitos dienos ar kito maršruto skrydį.
„Mes nuoširdžiai atsiprašome nedidelio skaičiaus keleivių, kuriuos palies šie skrydžių atšaukimai, ir padarysime viską, kad pasiūlytume jiems alternatyvių skrydžių ir/ar grąžinsime pinigus, – išplatintame pranešime cituojamas „Ryanair“ komunikacijų vadovas Robinas Kiely (Robinas Kilis). – Pikiniu vasaros metu liepos ir rugpjūčio mėnesiais mes įvykdėme rekordinį skaičių skrydžių ir aptarnavome rekordinį skaičių žmonių, o dabar turime suteikti pilotams ir įguloms nariams metinių atostogų rugsėjo-spalio mėnesiais vis dar vykdydami didelę dalį vasaros skrydžių grafiko.“
Atšauktų skrydžių sąrašą rasite čia.
Naujausi komentarai