Kaip pirmadienį pranešė Šiaulių oro uostas, dabartinių patalpų su Krašto apsaugos ministerija (KAM) nuomos sutartis nustos galioti 2025 metų kovo 4 dieną.
Oro uosto vadovė Aurelija Kuezada planuoja, kad naujasis terminalas iškils vietoje dalies senų, rusiškiems naikintuvams laikyti skirtų gelžbetoninių angarų.
Dalis jų pritaikyti ūkinei veiklai ar išnuomoti, kiti – stovi tušti. Bendras jų plotas sudaro apie 3 tūkst. kv. metrų.
Numatoma, kad du angarai bus nugriauti, o jų vietoje iškils naujas pastatas, kuriame bus įrengtos administracinės patalpos ir keleivių terminalas.
„Šiais metais tikimės baigti senų angarų griovimo darbus bei, optimistiniu variantu, spėti parengti terminalo statybų techninį projektą. Vėliau laukia paties terminalo statybų bei įrengimo darbai, kuriuos tikimės užbaigti ir į jį persikelti iki 2025 metų pavasario“, – sakė oro uosto vadovė.
Šiaulių oro uostas savo potencialą mato būtent krovinių, o ne keleivių vežimo nišoje.
„Šiaulių oro uostas savo potencialą mato būtent krovinių, o ne keleivių vežimo nišoje. Vis dėlto, keleivių terminalas yra būtinas – jis mums užtikrina tarptautinio oro uosto statusą. Be jo negalėtume planuoti bei plėtoti savo tiesioginės veiklos“, – teigė A. Kuezada.
Šiaulių oro uosto vadovė kol kas neįvardina galimos investicijų apimties. Anot jos, Šiaulių oro uostas, kaip ir jo akcininkė Šiaulių savivaldybė, prioritetu laiko naujo terminalo funkcionalumą bei energetinį efektyvumą.
Naujajame terminale bus įrengta aviacinio saugumo patikros infrastruktūra, pasienio zona, muitinė, terminale dirbs ir oro uosto administracija. Šalia terminalo ketinama įrengti parkavimo zoną lengviesiems automobiliams bei krovininiam transportui.
Naujausi komentarai