Pereiti į pagrindinį turinį

Šimtmečio minėjimo renginių reklamai jau skirta per 2 mln. eurų

2018-05-19 17:38
BNS inf.

Valstybės atkūrimo šimtmečio renginių reklamos vertė pirmąjį šių metų ketvirtį buvo apie 2,1 mln. eurų, rodo BNS pateikti rinkos tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenys.

Šimtmečio minėjimo renginių reklamai jau skirta per 2 mln. eurų
Šimtmečio minėjimo renginių reklamai jau skirta per 2 mln. eurų / Vytauto Petriko nuotr.

„Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė pažymi, kad šios išlaidos neapima nuolaidų, kurios kai kuriais atvejais gali siekti iki 80 procentų.

„Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečio renginių pristatymas lėmė, kad per šių metų pirmąjį ketvirtį žiniasklaidoje labiausiai išaugo minėjimo renginiams skirtos reklamos išlaidos. Palyginti su 2017 metų pirmuoju ketvirčiu, minėjimo renginiams buvos skirta 160 kartų didesnis biudžetas“, – BNS sako G. Juronienė.

Anot jos, šiemet taip pat gerokai augo išlaidos namų ūkio reikmenų parduotuvių bei visureigių reklamai.

Labiausiai reklamos biudžetas mažėjo telekomunikacijų bendrovių įvaizdžio, dantų pastos ir smulkiųjų kreditų bendrovių kategorijoje.

„Tarp reklamuotojų labiausiai augo „Samsung Electronics“, „Toyota Motors“, „Tete-a-Tete“ kazino reklamos išlaidos. „Telia Lietuvos“, „Procter&Gamble“ ir „Berlin-Chemie“ reklamos biudžetai mažėjo labiausiai“, – sako G. Juronienė.

„Kantar TNS“ duomenimis, bendrai reklamos apimtys pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 6,1 procento. Didžiausias augimas fiksuotas kino (235 proc.), radijo (14,7 proc.), laikraščių (8 proc.) ir televizijos (7,4 proc.) reklamos, labiausiai mažėjo vidaus televizijos (29 proc.) bei žurnalų (11,4 proc.) reklamos.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų