Užsakytų prekių tenka kaulyti Pereiti į pagrindinį turinį

Užsakytų prekių tenka kaulyti

2005-09-09 09:00

Dienos rūpestis

Užsakytų prekių tenka kaulyti

Plastikinius langus, šarvuotas duris ar baldus užsisakę klaipėdiečiai neretai laukia ištisas savaites, kol užsakyta prekė pagaliau bus pristatyta ir sumontuota jų namuose.

Specialią sutartį, kurioje būtų numatyta kompensacija už delsimą, pasirašo ne visi pirkėjai. Specialistai tikina, kad žmonėms tiesiog trūksta žinių apie savo teises.

Valstybinės ne maisto prekių kokybės inspekcijos vyresnioji inspektorė Violeta Budriuvienė „Klaipėdai“ teigė, kad nuo pirmadienio į ją kreipėsi du klaipėdiečiai, kuriems gamintojai delsė pristatyti baldus. Anot jos, tokių atvejų pasitaiko nuolat.

„Jeigu pardavimo sutartyje numatyta, kad pardavėjas už delsimą atsako finansiškai, problemų dažniausiai nekyla. Tačiau jeigu susitarimas buvo tik žodinis, mes esame bejėgiai. Tokiu atveju pirkėjas turi laukti, kol atveš. Juk vis tiek kada nors pristatys“, - sakė inspektorė.

Inspektorė pasakojo, kad neretai pardavėjai net nesivargina perspėti pirkėjus apie vėluojantį užsakymą. „Galėtų paskambinti ir civilizuotai susitarti, paaiškinti, dėl kokių priežasčių prekės pristatymas vėluos“, - mano V.Budriuvienė.

Vakarų Lietuvos vartotojų federacijos prezidentė Audronė Rickuvienė dienraščiui sakė, kad pirkėjai privalo reikalauti iš pardavėjų pasirašyti sutartį. Pasak jos, kiekvienas pardavėjas apie ją žino, bet ne kiekvienas siūlo. „Nereikia bijoti paprašyti dokumento. Paskui pirkėjai skundžiasi, kad apie jokią sutartį nežinojo. Bet, kaip visi žinome, nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės“, - aktualią problemą komentavo A.Rickuvienė.

Specialistė aiškino, kad teisę į pagalbą turi visi – ir pasirašiusieji sutartį, ir gavę tik žodinį pažadą apie prekės pristatymo terminą. Jeigu pardavėjas vėluoja pristatyti prekę, klientas turi parašyti pareiškimą paslaugą suteikusios bendrovės vadovui ir nurodyti, kokios vartotojo teisės buvo pažeistos.

A.Rickuvienė siūlė pareiškimą rašyti dviem egzemplioriais, kad vėliau pardavėjas negalėtų gudrauti sakydamas, kad jokio pareiškimo nebuvo. „Jeigu pardavėjas nesiteikia atsakyti per 10 dienų, reikėtų kreiptis į mūsų tarnybą“, - sakė ji. Nežinančius, kaip rašyti pareiškimą, moteris kvietė kreiptis pagalbos į jos atstovaujamą organizaciją.

Susidūrę su nedrausmingais pardavėjais klaipėdiečiai turėtų kreiptis į Vakarų Lietuvos vartotojų federaciją telefonu Klaipėdoje 31 12 46 arba nemokomu telefonu 8 800 55551.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų