„Tautine atributika lietuviai pradėjo domėtis jau šv. Valentino dieną, tad pirkdami saldainius ar pliušines širdeles, į pirkinių krepšelį įsidėjo ir nacionaline simbolika puoštų suvenyrų. Palyginus 2016 ir 2017 m. duomenis, šiais metais tautiniais motyvais puoštų daiktų ir aprangos, pavyzdžiui, pakabukų, kepurių, šalikų, skarelių, kojinių ir kt., pardavėme bent tris kartus daugiau nei pernai. Mums, kaip lietuviškam prekybos tinklui visos nacionalinės šventės yra itin svarbios, todėl tądien visiems pirkėjams vėliavos ir kita tautinė atributika siūlyta su 30 proc. nuolaida. Norėjome Lietuvą papuošti vėliavėlėmis,“ – sakė Vilma Drulienė, „Maxima LT“ Pirkimų departamento direktorė.
Tradiciškai Valentino dieną mylimieji vieni kitus pradžiugino gėlėmis ir gardėsiais. Palyginus su įprastu laikotarpiu, artėjant Valentino dienai ir per ją šiais metais skintų ir vazoninių gėlių pardavimai išaugo 40 proc., tortų 14 proc., pyragaičių 22 proc., desertų 66 proc. O Vasario 16-ąją parduota 4,5 karto daugiau šalikų, kepurių ir magnetų tautine tematika nei praėjusiais metais.
Naujausi komentarai