Gamta, kultūra, žmonės, maistas – visi dėmesio verti objektai vienoje vietoje“. Taip projektą virtualiai bendruomenei pristato Turizmo departamentas.
„Lietuvos gyventojai, keliaujantys po savo šalį, sudaro net pusę visos mūsų šalies turizmo rinkos. Į tai atsižvelgėme tiek kurdami naujo Lietuvos turizmo prekės ženklo koncepciją, tiek suaktyvindami turizmo komunikaciją socialiniuose tinkluose. Vietinis turizmas ne tik pirmą kartą turi atskirą šūkį „Lietuva. O čia ar buvai?“, bet ir savarankišką profilį „Facebook“ tinkle. Vietiniams turistams formuluosime visai kitokias žinutes, nei užsienio auditorijai profilyje anglų kalba „Lithuania. Real is Beautiful“. Mūsų tikslas – kuo patraukliau pristatyti gamtos ir kultūros paveldą turistui, keliaujančiam po Lietuvą ir alkstančiam įkvėpimo bei idėjų, kur dar pasukti, ką pamatyti, ko paragauti arba kuo nustebinti atvykusius į mūsų šalį svečius“, - projektu džiaugiasi ir vietinio turizmo potencialu tiki Turizmo departamento Vietinio turizmo poskyrio vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.
Naujausi komentarai