Pereiti į pagrindinį turinį

Atkeliauja „Renault Megane Grandtour“

2009-06-10 16:21
Atkeliauja „Renault  Megane Grandtour“
Atkeliauja „Renault Megane Grandtour“ / Renault nuotr.

Automobilių gamintoja „Renault“ pristato penktąjį modelį naujosios „Megane“ šeimoje - universalą „Megane Grandtour“. Europoje prekyboje pasirodysiantis birželio pabaigoje, naujasis „Megane Grandtour“ pasižymi ne tik elegantiškomis ir dinamiškomis išorės linijomis, bet ir praktiškumu bei erdvumu.                

Naujojo „Megane Grandtour“ kėbulo ilgis - 4,56 m, todėl jame turėtų patogiai  jaustis 5 suaugę keleiviai. 62 mm didesnis negu hečbeko modelyje atstumas tarp ašių suteikia daugiau erdvės gale sėdintiems keleiviams ir jų bagažui. Modelis taip pat gali pasigirti 890 mm erdve vairuotojo ir priekinio keleivio galvoms bei 1475 mm erdve jų alkūnėms. 

Vairuotojo vieta sukurta itin ergonomiškai. Bet kokio sudėjimo vairuotojas turėtų nesunkiai rasti sau tinkamą poziciją, nes sėdynė lengvai pritaikoma pagal daugybę skirtingų padėčių. Taip pat galima reguliuoti vairo aukštį bei ilgį. Pedalai naujame modelyje taip pat tapo dar patogesni: 30 mm paplatintas stabdžių pedalas, 10 mm padidintas tarpas tarp stabdžių ir greičio pedalų. 

Naujasis „Megane Grandtour“ turi viena didžiausių bagažinių savo segmente: nulenktomis sėdynėmis sukuriama beveik 1600 l talpa, o pakeltomis sėdynėmis - 524 l (įskaitant 38 l po grindimis). Modulinė sėdynių sistema leidžia automobilyje vežti krovinį iki 2,55 m ilgio. Bagažo pakrovimą į automobilį palengvina ir neaukšta bagažinės linija - 561 mm.   

Naujasis „Megane Grandtour“ yra aprūpintas daugybe universalams paprastai nebūdingų technologijų, palengvinančių automobilio valdymą. Vairuotojas, perkantis naująjį universalą, pagal savo poreikius gali pasirinkti iš 2 navigacijos sistemų - „Carminat TomTom“ arba „Carminat Bluetooth® DVD“. Automobilis taip pat yra aprūpintas moderniu prietaisų skydelio ekranu, elektroniniu rankiniu stabdžiu, laisvų rankų užvedimo kortele, 3D „Arkamys“ garso sistema.   

„Megane Grandtour“ variklių gamoje - didelis dyzelinių ir benzininių variklių, derinamų su skirtingomis transmisijomis, pasirinkimas. Dyzelinių variklių mėgėjams siūlomi keturių skirtingų galingumų 1,5 l dCi varikliai: 85 AG, 90 AG (abu komplektuojami su 5 pavarų mechaninėmis transmisijomis), 105 AG arba 110 AG DPF (abu komplektuojami su 6 pavarų mechaninėmis transmisijomis). Galingesnių automobilių mėgėjams siūlomi 1,9 l 130 AG ir 2 l dCi 150 arba 160 AG varikliai. Nuo 2010 m. planuojama pristatyti dvigubos sankabos transmisiją su dCi 110 DPF varikliu. 

Norintys automobilį įsigyti su benzininiu varikliu, gali rinktis iš 6 skirtingų motorų, tarp kurių yra ir efektyvusis TCe 130. Benzininių variklių gamą taip pat sudaro 1,6 l 16 V 100 AG ir 110 AG, 2,0 l 16 V 140 AG CVT bei galingiausias 2,0 l TCe 180 AG, turintis dvi turbinas. Priklausomai nuo rinkos, bus galima užsisakyti ir E85 bioetanoliu varomą 1,6 l 16 V 110 AG variklį su 6 pavarų transmisija. 

7 naujojo „Megane Grandtour“ versijos (dCi 85, dCi 90 DPF, dCi 105, dCi 110 DPF, dCi 130, dCi 130 DPF ir 1.6 110 AG bioetanolis) atitinka visus "Renault"  reikalavimus. 

Kuriant naująjį „Megane“ universalą, buvo panaudota visa geriausia „Renault“ patirtis saugumo srityje. Automobilis aprūpintas daugybe nelaimingų atsitikimų prevencijos įrangos: automatiniai žibintai ir langų valytuvai, autopilotas su greičio ribotuvu, besisukantys priekiniai žibintai ir kt. Taip pat yra sumontuotos ABS ir ESC sistemos. Pasyvaus saugumo srityje naujasis „Megane Grandtour“ yra aprūpintas visa ta pačia įranga, kuri yra ir hečbeko versijoje, 2008 m. EuroNCAP suaugusiųjų saugumo srityje įvertintoje 37 taškais iš 37 galimų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų