Paryžiaus automobilių salono lankytojai glės pirmieji įvertinti kiek sėkmingai čekų inžinieriai patobulino populiariąją „Škoda Octavia".
Pranešama, kad techninės automobilio charakteristikos iš esmės nepasikeitė, tačiau keičiant išorės dizainą padirbėta iš peties. 2004-aisiais debiutavusios „Octavios" priekinės dalies vaizdą gerokai pakeitė naujos kartos žibintai bei radiatoriaus grotelės. Dabar čekų bestseleris bus labiau panašus į kompanijos flagmaną „Superb", o ne į senąją „Octavia". Tas pats pasakytina ir apie automobilio saloną. Nors jo stilius iš esmės nepasikeitė, apdailai naudojamos kokybiškesnės medžiagos, prietaisų skydelis ir daugiafunkcinis vairaratis taip pat beveik niekuo nesiskirs nuo montuojamo į „Superb".
Be to, „Škoda" papildė variklių gamą. „Octavia" pirkėjams bus siūloma naujieji 1,4 l darbinio tūrio, 120 AG pajėgumo bei 1,8 l darbinio tūrio TSI motorai. Numatoma galimybė užsisakyti 7 laipsnių DSG pavarų dėžes.
Naujausi komentarai