Preliminariais „AutoTyrimų" duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus ir apibendrinus „Regitros" (Lietuva), CSDD (Latvija) ir ARK (Estija) pateiktus pradinius duomenis, 2008 m. sausio-spalio mėn. Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) rinka išaugo 9 proc. iki 22731 vnt., Latvijos - smuko net 36 proc. iki 19504 vnt. Estijoje, nors pardavimai sumažėjo 18 proc. iki 25182 vnt., tačiau ši rinka išsaugojo regiono lyderio titulą.
2008 m. sausio-spalio mėnesiais Lietuvos naujų automobilių rinkoje dominavo„Volkswagen" markė (2967 vnt.), antroje vietoje liko „Toyota" (2204 vnt.), o trečiąją užėmė „Škoda" (1805 vnt.). Latvijoje taip pat pirmavo šios trys markės, tačiau ten pirmąją vietą užėmė „Toyota" (2301 vnt.), „Volkswagen" liko antra (2213 vnt.), o trečioji vieta atiteko „Škodai" (1411 vnt.). Estijoje taip pat pirmavo „Toyota" (3154 vnt.), bet antrąją vietą užėmė „Honda" (2238 vnt.), o trečioje liko „Citroen" (2031 vnt.).
Pirmuosius dešimt šių metų mėnesių populiariausi asmeninės paskirties (M1) modeliai Lietuvoje buvo „Škoda Octavia" (1110 vnt.), „Fiat Panda" (628 vnt.) bei „Nissan Qashqai" (606 vnt.), o tarp lengvųjų komercinių (N1) automobilių pirmavo „Volkswagen Caddy" (269 vnt.). Latvijoje asmeninių modelių kategorijoje irgi pirmavo „Škoda Octavia" (653 vnt.), aplenkusi „Mazda 6" (632 vnt.) bei „Volkswagen Golf" (533 vnt.).
Tarp lengvųjų komercinių modelių čia pirmavo „Renault Master" (194 vnt.). Estijoje populiariausi asmeniniai modeliai buvo „Mazda 6" (1'024 vnt.), „Honda Civic" (807 vnt.) ir „Toyota Avensis" (773 vnt.), o tarp lengvųjų komercinių automobilių geriausiai pasirodė „Citroen Jumper" (209 vnt.).
2008 m. sausio-spalio mėnesiais Baltijos šalyse iš viso buvo įregistruota 67417 naujų lengvųjų automobilių, t.y. 18 proc. mažiau nei atitinkamu laikotarpiu praeitais metais (82213 vnt.). Bendroje Baltijos šalių rinkoje pirmavo „Toyota" (7659 vnt.), antroji vieta atiteko „Volkswagen" (6890 vnt.), o trečioje liko „Škoda" (4700 vnt.). Baltijos šalyse asmeninių modelių kategorijoje pirmavo „Škoda Octavia" (2403 vnt.), „Mazda 6" (2115 vnt.) bei „Honda CR-V" (1576 vnt.), o populiariausiu komercinių modeliu tapo „Renault Master" (456 vnt.).
Pirmuosius dešimt šių metų mėnesių Lietuvai teko 34 proc. bendros Baltijos šaliųnaujų lengvųjų automobilių rinkos, Latvija užėmė 29 proc., o Estija - 37 proc.
Naujausi komentarai