Japoniškų „Nissan“ automobilių ambasada Lietuvoje, bendrovė „Fakto Autocentras“ pripažinta geriausia Baltijos šalyse. Apdovanojimą „Fakto Autocentras“ įteikė „Nissan Nordic Europe“ vadovas Taro Nakayama ir „Nissan Nordic Europe“ Baltijos šalių vadovas Margus Mikkas.
„Fakto Autocentro“ sėkmę lėmė komandinis darbas - puikiai sukomplektuota komanda atliko išties puikų darbą. Nėra lengva parduoti automobilius, esant tokiai sunkiai ekonominei situacijai, tačiau šios bendrovės darbuotojai sugebėjo pasiekti pa vydėtinų rezultatų“, - sakė M.Mikkas.
„Nissan“ Lietuvoje pirmo ketvirčio pabaigoje užėmė jau 8,9 proc. automobilių rinkos dalies, o tai yra 3,5 proc. daugiau nei pernai. „Nissan“ patenka į populiariausių parduodamų automobilių markių Lietuvoje lyderių ketvertą, pardavę 67 automobilius per 2009 metų balandžio mėnesį. Populiariausiais Nissan modeliais išlieka „Qashqai“ ir „X-trail“.
Geriausia atstovybė buvo atrinkta laikantis klientų pasitenkinimo, praduotų automobilių skaičiaus, aptarnavimo kokybės, detalių tiekimo kokybės kriterijų pagrindu. Rezultatai buvo paskelbti „Nissan Drive“ renginio metu, kuris vyko Taline.
Naujausi komentarai