Nuo hibridinio sportinio automobilio CR-Z pardavimų pradžios vasario 26-osios dieną „Honda“ kompanija gavo 10 tūkst. užsakymų šiam automobiliui įsigyti.
Tai net 10 kartų daugiau negu buvo prognozuojama iš pradžių. Kompanija tikėjosi, kad per mėnesį ji parduos vos tūkstantį automobilių, rašo autobild.lt.
Dviejų durų CR-Z – trečias hibridinis automobilis, po „Insight“ ir „Civic Hybrid“.
Keturviečio automobilio eksploatacija ekonomiška – su 1 litru benzino pakanka nuvažiuoti 25 km. Bazinės komplektacijos versija kainuoja apie 25 tūkst. JAV dolerių.
Gamintojo teigimu, automobilį perka klientai, kurių amžius 30 – 40 metų (30 proc.) ir vyresni negu 40 metų (35 proc.). Jauni pirkėjai, 20 – 30 metų amžiaus, sudaro 15 proc. visų pirkėjų.
Naujausi komentarai