Šį savaitgalį visuose Lietuvoje veikiančiuose „Toyota“ prekybos salonuose pasirodys visiškai naujos koncepcijos „Toyota iQ“ modelis.
Nė trijų metrų nesiekiančiame automobilyje telpa keturi keleiviai. Kurdami šį kompaktišką automobilį, „Toyota“ inžinieriai ilgai ieškojo optimalaus sprendimo, kaip būtų galima sumažinti automobilio komponentus ir sutaupyti kuo daugiau vietos. Bendromis Japonijos ir netoli Nicos įsikūrusio „Toyota“ Europos dizaino centro ED2 inžinierių pastangomis pasaulį išvydo neįprastos išvaizdos patogus automobilis, kuriuo gali keliauti trys suaugusieji ir vienas vaikas.
Erdvų ir komfortišką iQ pavyko sukurti įdiegus daug įvairių patobulinimų bei naujų sprendimų. Iš jų minėtinas priekyje sumontuotas diferencialas ir pakeltas centrinis vairo mechanizmas, po automobilio dugnu įrengtas plokščias degalų bakas bei itin ploni sėdynių atlošai.
iQ šlifavę inžinieriai iki minimumo sumažino automobilio užlaidas, o pagrindinį svorį paskirstė tarp priekinių bei galinių ratų. Todėl šis automobilis yra stabilesnis ir geriau valdomas. Ši lenktyniniams automobiliams būdinga dizaino koncepcija lemia puikias iQ važiavimo savybes ir tikrą vairavimo malonumą.
„Toyota“ atstovai akcentuoja ir tai, kad naujasis iQ išsiskiria mažą CO2 kiekį - ne daugiau nei 99 g/km teršalų, o jo vidutinės kuro sąnaudos siekia 4,3 l/100 km. Siūlomi varikliai ir transmisijos su „Toyota Optimal Drive“ sistema patenkins pačius įvairiausius poreikius: automobilyje komplektuojami 1 l ir 1,33 l darbinio tūrio VVT-i benzininiai ir 1,4 l D4-D dyzeliniai varikliai su mechanine, pastoviai kintamojo veikimo „Multidrive“ arba šešių laipsnių pusiau automatine „Multimode“ transmisijomis užtikrina mažą teršalų kiekį, didelę galią ir malonius vairavimo pojūčius.
Siekiant pelnyti aukščiausią - penkių „Euro NCAP“ žvaigždučių įvertinimą, praleista daug laiko ieškant tobulų konstrukcinių sprendimų ir atliekant begalę vidinių saugumo testų. Šios pastangos nebuvo bergždžios: naujojo iQ saugumas pelnė maksimalų įvertinimą pagal sugriežtintą naują „Euro NCAP“ vertinimo sistemą. iQ modelyje gausu aktyviosios saugos įrangos: iš viso devynios oro saugos pagalvės, įskaitant pirmąją pasaulyje galinio lango užuolaidinę oro saugos pagalvę, pagalbinė stabilumo kontrolės sistema (VSC+), traukos kontrolės sistema (TRC) bei stabdžių antiblokavimo sistema (ABS) su elektronine stabdymo jėgos paskirstymo sistema (EBD). Tai byloja, jog naujasis iQ saugos technologijomis gerokai pranoksta savo klasės atstovus.
Bus siūlomi du įrangos lygiai - iQ ir iQ2. Standartinės iQ įrangos sąraše puikuojasi visa būtina komforto ir papildoma aukštos kokybės įranga, pavyzdžiui, garso sistemos valdikliai ant vairo ir tamsintas stiklas. Aukštesnio lygio iQ2 modeliai savo įranga prilygsta didesniems automobiliams: juose montuojamas automatinis oro kondicionierius, „Smart Entry & Start“ sistema, automatiniai prieblandos ir lietaus jutikliai. Automobiliukas bus komplektuojamas su 1,33 l VVT-i varikliu.
Naujojo „Toyota iQ“ modelio su 1 l VVT-i varikliu kaina prasideda nuo 44 840 litų.
Naujausi komentarai