Atsakymo į šį klausimą jau keletą mėnesių laukia kone visa Vokietija. Beveik visiškai aišku, kad „Opel“ bus parduotas, tačiau tiksliai nežinia kam.
Pastaruoju metu vis garsiau kalbama, kad vienas realiausių pretendentų - koncernas „Fiat“, norintis pasinaudoti vienų rimčiausių konkurentų bėdomis ir juos prisijungti prie itališkos imperijos. Vienintelis dalykas, kuris šioje situacijoje kelia rūpestį Vokietijos valdžios institucijoms - masinio darbuotojų atleidimo, siekiant sumažinti kompanijos išlaidas, grėsmė. Nepaisant to, žurnalo „Spiegel“ duomenimis, ketinimų protokolas tarp „Opel“ ir „Fiat“ jau pasirašytas.
Beje, šios kompanijos jau turi bendradarbiavimo patirties. „Opel Corsa“ ir „Fiat Grande Punto“ sukonstruoti naudojant tą pačią platformą, ir dalijasi vienu 1,3 l dyzeliniu varikliu.
Antrasis pretendentas įsigyti „Opel“ - kanadiečių koncernas „Magna“, seniai neslepiantis ambicijų įsigyti kurią nors iš garsių ir palyginti didelę rinkos dalį užimančią automobilių gamybos kompaniją.
Įdomu, kad kai kuriuos Vokietijos leidiniuose pasirodė užuominų, esą „General Motors“ yra pasirengusi kontrolinį „Opel“ akcijų paketą perleisti už „ačiū“ su vienintele sąlyga - kad naujasis kompanijos šeimininkas investuotų į ne mažiau 500 mln. eurų bei garantuotų pradėtų naujų modelių kūrimo programos įgyvendinimą.
Naujausi komentarai