Pereiti į pagrindinį turinį

Keleiviams vežti - Lietuvoje surinkti „Midiline“

2013-07-17 08:45
Gamintojo nuotr.

Bendrovė „Altas komercinis transportas“, daug metų siūlanti vežėjams iš krovininių į keleivinius perdarytus mikroautobusus bei specialiąją techniką, plečia savo veiklą ir jau netrukus pateiks potencialiems užsakovams įmonėje surinktus vidutinės klasės autobusus.

Pirmieji „Midiline“ autobusai

„Pirmieji vidutinės klasės „Midiline” autobusai, kuriuos siūlysime savo klientams, bus pagaminti ant IVECO „Daily“ važiuoklės. Kėbulas bus pagamintas mūsų partnerių užsienyje, o vidaus įrangą, interjero detales sumontuosime savo įmonėje“, - teigia „Altas komercinis transportas“ direktorius Edvardas Radzevičius.

Pasak jo, vidutinės klasės autobusai šiuo metu tampa vis populiaresni. „Tai – tarpinis variantas tarp mikroautobuso ir didžiojo autobuso. Jie talpesni ir patogesni už mikroautobusus, bet taupesni už didžiuosius autobusus, todėl puikiai tinka ten, kur keleivių nėra daug“, - sako E. Radzevičius.

„Altas komercinis transportas“ pristatomame pirmajame „Midiline“ – 26 ar 28 patogios sėdimos vietos. Transporto priemonė – 8 300 mm ilgio, 2 325 mm pločio ir 3000 mm aukščio.

Autobuse yra galingas 16 kW kondicionierius, autonominė šildymo sistema, dideli bagažo skyriai - tokius sudėtinga pasiūlyti mažuose autobusuose. Salone – LED apšvietimas, panoraminiai langai su stiklo paketais, šiuolaikiška garso ir vaizdo aparatūra.

Pasak E. Radzevičiaus, tokio autobuso kaina – apie 300 tūkst. litų.

„Tai – pirmasis mūsų projektas siekiant pristatyti vežėjams vidutinės klasės autobusą. Stebėsime jo paklausą, spręsime, ar tokios transporto priemonės bus populiarios tarp šalies bei užsienio vežėjų, o ateityje, žinoma, stengsimės pateikti rinkai ir savo pagamintą autobusą“, - kalba E. Radzevičius.

Populiarūs užsienyje

Pasak įmonės vadovo, didesnės talpos transporto priemonės pageidavo užsienio šalių užsakovai, pamėgę „Altas komercinis transportas“ perdarytus mikroautobusus.

„Mikroautobusams perdaryti reikia itin daug rankų darbo, automatizuoti surinkimo proceso neįmanoma. Turime parengę gerų specialistų, tad manome, kad jie gali imtis ir sudėtingesnių darbų“, - sako E. Radzevičius.

Įmonės vadovo teigimu, tokiu būdu „Altas komercinis transportas“ galėtų pasiūlyti užsakovams nuo 10 iki 30 vietų autobusus.

„Daugiausia bendrovėje perdarytų autobusų pateikiame Skandinavijos rinkai. Skandinavams patinka mūsų darbų kokybė, be to, transporto priemonės pritaikytos važinėti jų klimato sąlygomis. Tikimės, kad skandinavams patiks ir mūsų siūlomas vidutinės klasės autobusas. Juolab kad bendradarbiaudami ne vienerius metus puikiai žinome, kokie užsakovų reikalavimai, kokios kokybės transporto priemonių jie pageidauja“, - kalba E. Radzevičius.

Numatoma plėtra

„Altas komercinis transportas“ ateities planuose – ne tik naujos rūšies autobusai. Kitais metais įmonė žada persikraustyti į specialiai autobusų gamybai pritaikytas modernias patalpas Maišiagaloje.

„Norėdami išlikti rinkoje, turime būti visa galva aukštesni už konkurentus. Negalime stovėti vietoje – privalome nuolat pasiūlyti užsakovams kažką naujo, ir bet kuri naujovė turi atitikti mūsų klientų lūkesčius“, - teigia E. Radzevičius.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų