Pereiti į pagrindinį turinį

Koncepciniam "Opel" modeliui - prestižinis apdovanojimas

2008-12-10 14:25
Koncepciniam "Opel" modeliui - prestižinis apdovanojimas
Koncepciniam "Opel" modeliui - prestižinis apdovanojimas / "Opel" nuotr.

„Opel Flextreme" koncepcinis automobilis sulaukė tarptautinės komisijos pripažinimo už puikų dizainą ir gavo prestižinį „Raudonojo taško" (angl. „Red Dot") apdovanojimą, kuris buvo įteiktas Singapūre vykusios ceremonijos metu. 

Tarptautinis „Raudonojo taško" apdovanojimas už dizainą, kurį nuo 1955 m. skiria Vokietijoje esantis Šiaurės Reino Vestfalijos dizaino centras, yra vienas iš svarbiausių ir labiausiai vertinamų prizų už dizainą. Šiemetinis „Raudonojo taško" prizas Singapūre buvo paskirtas geriausio dizaino koncepciniam automobiliui, kuris, kaip teigia komisijos atstovai, „gali patobulinti mūsų pasaulio ateitį". 

"Šį apdovanojimą už gaminius skiria tarptautinė dizaino ekspertų taryba, atsižvelgdama į naujoviškumo, funkcionalumo ir taisyklingumo aspektus. 2007-aisiais šis prestižinis apdovanojimas buvo paskirtas koncepciniam Saab Aero X . Atsiradus daugybei aukšta kokybe pasižyminčių produktų, šis konkursas tapo tikru iššūkiu, tad laimėti „Raudonąjį tašką" yra iš tiesų nepaprastas pasiekimas. Todėl sveikiname „Opel" gamintojus ir „General Motors", -  sakė „Raudonojo taško" apdovanojimo Singapūre komiteto pirmininkas Ken Koo. 

„Opel Flextreme" gimė bendrovės „General Motors Europe" dizaino centre ir buvo pristatytas 2007-aisiais Tarptautinėje automobilių parodoje (IAA) parodoje Frankfurte. Šis automobilis įkūnija vienatūrių ateities dizainą, įskaitant alternatyvią varomąją jėgą ir naują ryškų dizainą. „Opel" pirmauja Europoje tarp vienatūrių gamintojų, pirkėjams siūlydamas „Merija" ir „Zafira" modelius. 

Koncepciniame „Opel" automobilyje įdiegta „General Motors" kompanijos inovacinė elektra varomų transporto priemonių technologijos sistema, neseniai pristatyta automobilyje „Chevrolet Volt".

Elektrinis variklis, varomas ličio jonų baterija, įgalina „Opel" koncepcinį automobilį važiuoti iki 55 km naudojant vien elektrinį variklį. 1,3 l turbodyzelinis variklis veikia papildomai ir yra naudojamas varyti elektros generatoriui, kai išsenka baterijos energija. Šis mechanizmas gali generuoti papildomą elektros energiją šimtams papildomų kilometrų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų